امام جمعه کرمانشاه:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تاکید کرد و گفت: مردم با حضور حداکثری در این رویداد نقشه دشمن را خنثی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ 09 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، آیت‌الله حبیب‌الله غفوری ظهر امروز جمعه (۲۰ بهمن‌ماه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: برخی آیات همه انسان‌ها را در بر می‌گیرد و خیر انسانها را می خواهد.

وی افزود: برخی سفارش‌ها برای مومنان بوده که ویژه‌تر است، سپس به متقین و پس از آن به اولی الالباب می‌رسد، این سفارش‌ها به گونه‌ای است که اگر کسی آنها را در زندگی خود نداشته باشد نمی‌تواند از زندگی دنیا بهره‌ای ببرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: خداوند می‌فرماید که در امور خود مراقب باشید آنچه خدا امر کرده انجام دهید و آنچه نهی کرده ترک کنید و می‌گوید اینکه می‌گویم اهل رعایت باشید برای این است که می‌گویم بترسید از روزی که نه فرزند می‌تواند برای پدر کاری کند و نه برعکس‌ آن، و آن روز قیامت است.

وی ادامه داد: زیرا همه به قدری نیازمند هستند که حتی حاضر نیستند برای کسی کاری انجام دهند، و همچنین آمده که انسان در روز قیامت از خویشانش فرار می کند، می‌گویم اهل تقوا باشید زیرا آن روز هیچ‌کس به درد انسان نمی‌خورد و حتی دوستان در آنجا با یکدیگر دشمن می‌شوند، مگر افراد با تقوا که به داد یکدیگر می‌رسند، این وعده الهی است و حق است که آن را شوخی نگیرید و به آن اهمیت دهید.

غفوری خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید که ای مردم، پس حالا که آخرت قطعی و حق است مراقب باشید که ظاهر دنیا شما را فریب ندهد، شما را از آخرت باز ندارد و باعث نشود که شما آخرت را فراموش کنید.

وی عنوان کرد: مراقب باشید موجوداتی به شما وعده‌های تو خالی می‌دهند که ممکن است شیطان یا نفس اماره باشد و رسانه‌های بیگانه از این مصادیق است، مبادا شما را فریب دهند، تنها زاد و توشه ای که به درد آخرت می‌خورد تقوا است.

نماینده ولی فقیه در استان تشریح کرد: در ایام‌الله دهه فجر هستیم و ۲۲ بهمن ماه سالروز یک حادثه بسیار مهم الهی است، رژیم ستمشاهی بنا بود که حمام خونی در تهران راه بیندازد که امام راحل (ره) با بینش الهی و بر اساس آنچه از عالم معنا دستور داشت فرمود که همه مردم به خیابان‌ها بریزند و توطئه دشمن خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه در محضر امام خمینی (ره) و شکسته شدن جو باعث شد که انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند متعال و با دست قدرت حضرت ولی عصر (عج) به پیروزی برسد.

وی ابراز کرد: یوم‌الله روزی است که دست قدرت خداوند ظاهر می شود، ظلم را سرنگون و نابود می کند و جلوی چشم انسان‌ها ابرقدرت‌ها را از بین می‌برد و ما شاهد چنین روزی بودیم.

غفوری یادآور شد: سند افتخاری در سال ۱۳۹۷ در همین روز با عنوان بیانیه «گام دوم انقلاب» منتشر شد که طی آن مقام معظم رهبری هم بیانیه منتشر می کند و هم شرح وظایف می‌دهد، ایشان برای آن وقت گذاشته و سفارش کردند که مردم بیانیه را با دقت مطالعه کنند، نسل جوان باید این بیانیه را کلمه به کلمه حفظ کند، زیرا این بیانیه اسلام در کل دنیا است.

امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: روحیه استقلال طلبی، آزادگی و استکبار ستیزی و عمل به دستورات الهی و نظائر اینها از برکاتی است که با هیچ دستاورد مادی قابل مقایسه نیست.

غفوری گفت: انقلاب اسلامی ایران به یک انحطاط طولانی تاریخی پایان داد و عنصر الهی پیشرفته را در کانون مدیریت کشور وارد کرد، جوانان میدان‌دار اصلی حوادث شدند و روحیه ما می‌توانیم به همگان منتقل شد.

وی اضافه کرد: ثبات، امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران توسط انقلاب اسلامی ایران ضمانت شد، موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت‌ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

غفوری افزود: بزودی بزرگ ترین مرکز درمان سرطان در غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می‌شود و باید بگوییم که اکنون کشور ما قطب گردشگری سلامت است.

وی با اشاره به برخی از موارد بیانیه‌ گام دوم انقلاب گفت: برای نشان دادن قدرت ملی خود در جهان همه با هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه حضور می‌یابیم.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: روزی ایران اسلامی تبدیل به یک ابرقدرت ملی و منطقه‌ای خواهد شد، در انتخابات نیز با همین شکوه و همت حضور خواهیم یافت تا به دشمن نشان دهیم بیش از اینکه زورش به کودکان بی‌پناه برسد هنری ندارد و اینکه بر سر مردم مظلوم بریزند از هیچ منظری پذیرفته نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار