به‌مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد(ص) خادمیاران امام رضا (ع) جشن عید مبعث و جشن انقلاب را در بخش رحمت‌آباد ریگان برگزار کردند.
کد خبر: ۱۱۵۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 08 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، به‌مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) خادمیاران امام رضا (ع) و بخشداری رحمت‌آباد، جشن عید مبعث و جشن انقلاب را در بخش رحمت‌آباد برگزار کردند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان با بیان اینکه عید سعید مبعث به‌عنوان یکی از اعیاد بزرگ مسلمانان و دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای است، گفت: مسلمانان جهان خصوصا شیعیان این روز بزرگ را گرامی داشته و به میمنت سالروز مبعث حضرت محمد (ص) ین روز را جشن می‌گیرند.

علی فرامرزی تصریح کرد: خادمیاران رضوی نیز با هدف گسترش فرهنگ محمدی اقدام به برپایی این جشن باشکوه و خدمت‌رسانی به شهروندان کردند.

وی ادامه داد: اخلاق نیک و کلام پرجاذبه حضرت محمد (ص) از شاخصه‌های تاثیرگذار در اسلام بود و بعثت، نعمت خدا بر بشریت و منت خالق بی‌همتا بر انسان‌هاست.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان بیان کرد: باید قدردان این نظام باشیم و اجازه ندهیم مزدوران این وطن را به طرفی که خود می‌خواهند سوق دهند.

فرامرزی نظام و انقلاب اسلامی را یک نظام بی‌مثل و مانند دانست و ضمن اشاره به خاطرات و رشادت‌های شهدای دفاع مقدس، خواستار الگو قرار دادن آن‌ها برای زندگی خود و دیگران شد.

در این مراسم پرچم متبرک امام مهربانی‌ها زینت‌بخش این جشن بود و خادمیاران رضوی به مولودی‌خوانی به‌مناسبت عید مبعث پرداختند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار