قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی:
کد خبر: ۱۱۵۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹ 07 February 2024
تابناک خوزستان: دکتر علیرضا مخبر‌ دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و‌ مسئولیت های اجتماعی در مراسم افتتاحیه جاده قلعه‌چنعان به کانتکس اظهار داشت: امروز یکی از بهترین روزهای عمر کاری ۲۴ ساله من در شرکت فولاد خوزستان است، چرا که توانستیم با اصلاح و بازسازی کامل جاده‌‌ی قلعه‌چنعان به کانتکس، جان انسان‌ها را از گزند خطر در امان نگه داریم. خدا را شاکریم و امیدواریم این پروژه باقیات و صالحاتی برای کارکنان و مدیران فولاد خوزستان باشد.
 
دکتر مخبر دزفولی افزود: در رویکرد جدید مدیریت و هیات مدیره دلسوز شرکت فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی، تلاش داریم در کنار فعالیت‌های مقطعی و تسکینی مانند توزیع بسته‌های معیشتی، بسته های آموزشی و... کارهای اساسی و ماندگاری در خدمت رسانی به مردم شریف منطقه و رفع مشکلات آنان انجام دهیم. 
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی با اشاره به اصلاح جاده های پرخطر در بلوار سیصد دستگاه، میدان بنکداران و اکنون جاده قلعه چنعان به کانتکس که «فولاد راه» نامگذاری شده است؛اشاره‌ای به بعضی پروژه‌های اساسی و عمرانی مجموعه فولاد خوزستان داشت و افزود: برکات و اثرات ساخت و نگهداری ورزشگاه بزرگ‌ شهدای فولاد در کنار فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در حوزه های فرهنگی، ورزش، سلامتی و قهرمانی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، اشتغال زایی و حتی هویت بخشی به استان خوزستان، غیرقابل اندازه گیری است. 
 
وی افزود: تیم فوتبال فولاد خوزستان اکنون بخشی از هویت جمعی مردم خوزستان و یکی از منابع نشاط اجتماعی در استان است. ساخت پل فولاد برای رفع مشکلات ترافیکی اهواز و ترمیم آن، ساخت درمانگاه تخصصی در منطقه قلعه‌چنعان، اهدای سالیانه یکصد سرویس جهیزیه کامل به زوجین کم‌برخوردار ( که امسال به ۱۲۰ جهیزیه رسیده است) و کمک به آزادی زندانیان معسر، بخش دیگری از شواهدی بود که وی بعنوان کارهای ماندگار و اساسی شرکت فولاد خوزستان از آن ها یاد کرد. 
 
دکتر مخبر‌ دزفولی در پایان اشاره‌ای به عملکرد شرکت فولاد خوزستان به مسئولیت‌های اجتماعی در دوران سخت کرونا داشت و افزود: در پیک بیماری کرونا و در شرایط کمبود امکانات بیمارستانی، شرکت فولاد خوزستان در عین پایدار نگه داشتن تولید، اکسیژن مورد نیاز  بیمارستان‌ها را بصورت رایگان تامین کرد و ظرف ۷۲ ساعت، یکصد تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل و دو میلیون سرنگ تزریق واکسن را به مجموعه بهداشت و درمان استان اهدا کرد.  
 
دکتر مخبر دزفولی در جمع بندی بحث مسئولیت های اجتماعی فولاد خوزستان گفت: در تمام بحران ها از حادثه متروپل آبادان گرفته تا زلزله اندیکا و سیل، ما در کنار مردم بودیم و تعهد می کنیم که با این عهد خود با خدا و مردم پایبند بمانیم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار