داود منظور گفت: ۱۳ درصد بودجه کشور به آموزش‌وپرورش تعلق دارد که برابر با ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳ 01 February 2024

به گزارش تابناک کرمان، داود منظور عصر امروز ۱۲ بهمن‌ماه در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه مرحومه اقدس صالحی که به‌مناسبت دهه فجر صورت گرفت، اظهار داشت: یک نهضت واقعی مدرسه‌سازی در کشور در حال انجام است، ظرفیت خیرین برای ما بسیار مغتنم بوده و بسیاری از مدارس با مشارکت خیران احداث می‌شود، دولت هم سهم خودش را تامین می‌کند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: بیمارستان‌ها و ساختمان‌های آموزشی در دانشگاه‌ها با مشارکت خیرین در حال انجام است و آموزش‌وپرورش از منابع مختلفی در بودجه استفاده می‌کند.

منظور ابراز داشت: این ظرفیت‌ها به آموزش‌وپرورش برای بهره‌برداری از مدارس جدید و توسعه و عمران مدارس قدیمی و همچنین اصلاح سیستم گرمایش و سرمایش مدارس و خوابگاه‌های مدارس شبانه‌‌روزی ایفای نقش موثری می‌کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: ۱۳ درصد بودجه کشور به آموزش‌وپرورش تعلق دارد که برابر با ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است زیرا آموزش‌ و پرورش کودکان و نوجوانان برای ما از بالاترین اهمیت برخوردار است.

منظور ابراز داشت: امیدواریم با اجرای کامل سند بنیادین آموزش‌وپرورش شاهد این باشیم شاخص‌ها را در کیفیت و کمیت ارتقا دهیم و عدالت بین استانی را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: امسال هر روز ۳ باب کلاس درسی در استان کرمان ساخته شده که برابر با بیش از یک‌هزار کلاس درس است.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار