آئین تکریم و معارفه (بازرس کل استان مرکزی) با حضور قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران اجرایی استان مرکزی در سالن غدیر استانداری مرکزی بر گزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ 31 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این مراسم اظهار داشت:نهال انقلاب اسلامی به دست امام راحل کاشته شد و امروز بعد از ۴۵ سال به درختی تنومند تبدیل شده و درخت جمهوری اسلامی آنقدر تنومند است که نقشی تعیین کننده در جهان دارد.

حجت الاسلام جزایی افزود: انقلاب اسلامی از گردنه ها و پیچ های تاریکی خطرناکی عبور کرده و امروز به دست ما رسیده و قطعا این مسیر، پر قدرت ادامه خواهد داشت و همچنان منشاء تحول در منطقه خواهد بود و درخشش خود را حفظ خواهد کرد.

ایشان بیان کرد: نگاه و امید تمام مستضعفان عالم به جمهوری اسلامی هست و الگوی تمام تحولات در دنیا، انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه گفت: سازمان بازرسی مهمترین نهاد نظارتی کشور با صلاحیت گسترده نظارتی و بازرسی بر عملکرد دستگاه هاست. اگر نبض سازمان بازرسی منظم کار کند، نبض همه دستگاه ها منظم خواهد شد. این سازمان در اجرای سند تحول، رویکرد مناسبی را تعقیب می کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: سازمان بازرسی به دنبال برخورد و مبارزه با علت ها به جای مبارزه با معلول هاست، چراکه خشکاندن ریشه و علل فساد، از وقوع جرم پیشگیری می کند.

جزایی خاطرنشان کرد: از سازمان بازرسی استان انتظار می رود تعامل سازنده با تمامی دستگاه های اجرایی به منظور پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد، همچنین این سازمان باید مهمترین آسیب ها و چالش های استان را آسیب شناسی و دنبال کند.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی  باید پایش مستمر واحدهای تولیدی استان را در دستور کار داشته باشد. نظارت مستمر بر معاملات دستگاه های اجرایی استان و انجام بازرسی های منظم و معرفی متخلفان به مراجع قضایی و اداری نیز باید در دستور کار این سازمان باشد.

در این آیین از خدمات سید مهدی تقوی تقدیر و حسین افضلی به عنوان بازرس جدید کل استان مرکزی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار