نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار اعلام وعده‌های تحقق یافته در سفرهای شهرستانی استاندار به مردم شد و گفت: اینکه چه مقدار از مصوبات سفر رئیس جمهور انجام شده را باید بدانیم به سمع و نظر مردم برسانیم، باید جهاد تبیین صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴ 31 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از تشکیل دبیرخانه چهار شهر و روستای ملی صنایع‌دستی بهشهر، آلاشت، بابل و تنکابن در استان مازندران خبر داد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت: با اقدامات موثر انجام گرفته و حمایت و پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر تمام کالاهای متروکه پس از تعیین تکلیف از طرف صاحبان کالا و یا سازمان اموال تملیکی، از بندر امیرآباد خارج شده است.
مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: ۹ کانال تلویزیونی ویژه تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در صدا و سیمای استان افتتاح شد.

۷۱ پروژه کشاورزی دهه فجر در مازندران افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

نماینده ولی فقیه درمازندران گفت: کشاورزی پایه تولید و توسعه دراستان و همچنین کشاورزان منشا خدمات در جامعه هستند که دولت باید نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشد.

رئیس اورژانس مازندران گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد ۹۰ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شده‌اند.

مدیرعامل هلال‌احمر مازندران گفت: بمنظور توسعه آموزش‌های امدادی و استفاده از ظرفیت‌های محلی و بومی در فرایند مدیریت بحران ۴۰۱ خانه هلال در استان راه اندازی شد.

فیلم‌های چهل و دومین جشنواره فیلم فجر امسال در سینما سپهر ساری اکران می‌شود.
   
فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت: امروز تجمعات اعتراضی کشور‌های اروپایی به اقدامات رژیم اشغالگر قدس روز به روز در حال گسترش است و همه مردم دنیا نسبت به این جنایات اعلام انزجار کردند.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان مازندران اعلام کرد: صبح امروز در آیینی قریب ۳۰۰ بسته پوشاک در بین مراکز بهزیستی استان مازندران توزیع شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با پیوست انتخاباتی در استان برگزار می‌شود.

همه کالا‌های متروکه با حمایت و پیگیری‌های دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهشهر از منطقه ویژه اقتصادی بندر اَمیرآباد خارج شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران: هرگونه چادرخوابی تعطیلات نوروز در استان ممنوع است.

معاون توسعه ورزش همگانی مازندران گفت:طرح ملی ورزش و مردم از دهه مبارک فجر در استان آغاز می‌شود.

دومین مرحله اردوی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان از امروز در بابلسر آغاز شد.

تیم‌های مهرگان نور و کودگلفام آمل به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال صعود کردند.


 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار