مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت:
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و یک‌ماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار، بخشدار و عوامل شعب با روش‌های نوین انجام می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 29 January 2024

جواد شفیعی ثابت امروز، ۸ بهمن‌ماه با حضور در فرمانداری رودسر ضمن بررسی فرآیند اقدامات ستاد انتخابات این شهرستان و دیدار با فرماندار و معاونین و بخشداران شهرستان، اظهار کرد: فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان گیلان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند. طی روزهای آتی فرآیند انتخاب نهایی عوامل اجرایی ۲۶۸۸ شعبه اخذ رای در ۴۶ هیات اجرایی به اتمام می‌رسد و یک‌ماه قبل از شروع اخذ رای آموزش نمایندگان فرماندار، بخشدار و عوامل شعب با روش‌های نوین انجام می‌گیرد.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان درگفتگو با تابناک گیلان افزود: پس از اعلام نتایج نهایی بررسی صلاحیت خبرگان رهبری و داوطلبان مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه، اقدامات لازم برای بستر قانونی تبلیغات انجام خواهد گرفت. داوطلبان باید رئیس ستاد انتخابات و آدرس ستادهای مجازی و حقیقی را به فرمانداری‌ها و ستاد انتخابات استان و هیات بررسی تبلیغات استانی مکتوب معرفی کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: هیات‌های نظارت و اجرایی و هیات‌های بررسی تخلفات انتخاباتی دادگستری‌ها در شهرستان‌ها وظیفه رصد و بررسی و اقدام قانونی را برعهده دارند، مردم شریف استان می‌توانند گزارش‌های خود از تخلفات انتخاباتی داوطلبان را به این مجموعه‌ها در شهرستان‌ها ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار