معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کرمان گفت: در ادامه پویش‌های برگزار شده برای آزادی زندانیان، پویش به حرمت امام علی(ع) می‌بخشم، در استان کرمان آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 28 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیرابراهیمی با اشاره به رهایی ۴ محکوم به قصاص در پویش مذکور در سال گذشته اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایجاد سازش میان مردم و با توجه به ارادت ویژه مردم به معصومین و ائمه عصمت و طهارت و استفاده از این ظرفیت جهت ایجاد سازش میان مردم، پویش به عشق امام علی (ع) می‌بخشم راه‌اندازی شد تا شاکیان به نیت این امام عزیز از حق خود گذشت کنند.

معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: بنابر اعلام ستاد ملی صبر و همزمان با کل کشور، پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم از سالروز ولادت حضرت علی (ع) آغاز و تا سالروز شهادت آن امام همام ادامه دارد.

وی تصریح کرد: کارکنان شورای حل اختلاف استان کرمان در راستای برپایی پویش مبارک و معنوی به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، موفق شدند در سال گذشته ۹۶ زندانی را از زندان آزاد و موجبات بازگشت آنان به جامعه را فراهم کنند.

عضو شورای قضائی استان کرمان ادامه داد: از آنجایی که مردم عزیز در پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم در سال گذشته نسبت به عدم پیگیری در ۴۹۳ پرونده در زندان‌های استان اقدام و رضایت خود را اعلام کردند و طرف مقابل را بخشیده‌اند، انتظار می‌رود این عمل خداپسندانه همچنان ادامه داشته باشد و موجبات آزادی تعداد بیشتری از محکومان در پویش جاری فراهم شود.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار