مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام‌ گفت: با توجه به ریزش نزولات جوی از شب گذشته در نقاط مختلف هیچ‌ مشکلی در راه‌های استان به وجود نیامده و تمام راه‌ها باز و تردد در آنها جریان دارد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 27 January 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛سیدزاهدین چشمه خاور اظهار کرد: براساس پیش بینی‌های هواشناسی استان با آغاز بارندگی‌ها در برخی نقاط استان به ویژه گردنه‌های کوهستانی احتمال بارش پراکنده برف وجود دارد که در این خصوص که عوامل راهداری در حالت آماده باش قرار دارند.

وی از آمادگی و استقرار گروه‌ها و تجهیزات راهداری در جاده‌های استان در هنگام بارش برف و باران خبر داد و افزود: ۳۲ گروه راهداری با انواع ماشین‌آلات آماده خدمات‌رسانی در طرح زمستانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام بیان کرد: ۲۷۲ نیروی راهداری و پشتیبان با تجهیزات و به کارگیری ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در این طرح مشارکت دارند.

چشمه خاور تاکید کرد: برای جلوگیری از لغزندگی جاده‌های استان، ۱۱ هزار تن نمک و ماسه به منظور اجرای طرح زمستانی در ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار ذخیره شده است.

وی خاطرنشان کرد: در زمان اجرای این طرح، راهداران با تمام توان، روان سازی ترافیک و سهولت تردد رانندگان و مسافران را فراهم و امدادرسانی و افزایش ایمنی جاده‌ای در تمامی مسیرها را برعهده دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: رانندگان در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند و هنگام سفر، تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، آذوقه و پوشاک گرم به همراه داشته باشند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار