امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: دشمن همواره سعی می‌کند مردم پای صندوق‌های رأی حضور نیابند و در این باره تبلیغ می‌کند، ولی شرکت در انتخابات حق مردم و هم تکلیف شرعی است.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱ 26 January 2024

به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌اکبر باقری‌بنابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا الهی و اهمیت و ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: یکی از وظایف اجتماعی ما شرکت در انتخابات است؛ باید بدانیم که دشمن همواره سعی می‌کند مردم پای صندوق‌های رأی حضور نیابند و در این باره تبلیغ می‌کند، ولی شرکت در انتخابات حق و هم تکلیف شرعی است.

وی افزود: مهم‌ترین پشتیبان این نظام و کشور حرم ولایت است و دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام است، اما مردم ما با رأی دادن و شرکت در انتخابات به اجرای عدالت، کار، تلاش و دلسوزی در سرنوشت مملکت نقش‌آفرینی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس‌آباد خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب مردم ما حق تعیین سرنوشت خود را نداشته و به صورت سلطنت شاهنشاهی اداره می‌شد و این دستاورد انقلاب اسلامی است که مردم می‌توانند آزادانه به هر فردی که می‌خواهند، رأی بدهند.

باقری بنابی گفت: به امید خدا حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات پیش‌رو، اقتدار ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را دوباره به رخ جهانیان می‌کشد.

وی به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و روز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرده و ادامه داد: ۴۵ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و جشن ۴۵ ساله این انقلاب هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، عظمت این انقلاب را نشان می‌دهد.

امام جمعه پارس آباد تصریح کرد: خوشبختانه امسال بارش برف در تمام استان‌ها خوب بوده و مردم هم شکرگزار خداوند هستند و امیدوارند با بارش رحمت الهی کشت و کشاورزی آن‌ها هم برکت داشته باشد و زکات خود را پرداخت کنند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار