مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: مصرف گاز قزوینی‌ها طی دو روز گذشته، 4 و نیم درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 25 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، علی حجتی‌پور اظهار کرد: مردم استان قزوین طی حدود ۴۸ ساعت گذشته با مصرف بیش از ۱۲ میلیون متر مکعب، ۴ و نیم درصد بیشتر از روز قبل از آن، گاز مصرف کرده اند که به علت بارندگی و کاهش دما بوده است.

وی ادامه داد: این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با ۵ درصد و در مقایسه با اولین روز بهمن ماه با یک درصد کاهش همراه بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: مردم با فرهنگ قزوین با مصرف بهینه گاز طبیعی، آهنگ مصرف گاز در استان را متعادل کرده و مجموعه شرکت گاز را در حفظ پایداری گاز طبیعی همراهی کرده اند.

حجتی‌پور در پایان به شهروندان توصیه کرد با مصرف بهینه گاز، تعدیل دما در منزل، رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه در منازل، بستن و یا کم کردن شعله اتاق‌هایی که استفاده کمتری از آن‌ها می‌شود و یا مورد استفاده قرار نمی‌گیرند، رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در محل کار، استفاده از پرده هوای گرم در ورودی ادارات، استفاده از لباس‌های گرم در خانه، انسداد دریچه‌های کولر، استفاده از پرده‌های ضخیم برای در‌ها و پنجره‌ها، فعال نمودن درب‌های اتوماتیک و... از هر گونه هدررفت گاز پیشگیری و در مصرف آن دقت کنند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار