امام جمعه بروجرد خواستار کمک مسؤولان برای حل مشکل اخراج کارگران نساجی بروجرد شد و گفت: نساجی در ۲ سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان وام گرفته اما متاسفانه کارگران را اخراج می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷ 19 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: جبهه مقاومت شکست‌ناپذیر است و آمریکا و اسرائیل توان مقابله با جبهه مقاومت را ندارند.

وی اظهار داشت: جبهه استکبار با تمام توان بیش از ۱۰۰ روز است که غزه را هدف قرار داده، حماس اعلام کرده ۱۴ درصد نیرو‌ها را وارد جنگ کرده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره حملات تروریستی در کرمان و راسک و سوریه که باعث شهادت تعدادی از هموطنان شد، گفت: سپاه پاسداران با موشک باران مقر‌های تروریست‌ها، جواب کوبنده به تروریست‌ها و صهیونیست‌ها داد.

حسینی افزود: در اربیل مرکز جاسوسی صهیونیست‌ها مورد هدف موشک‌های نقطه زن قرار گرفت، در پاکستان نیز ۱۰ سال است که تروریست‌ها مستقر شدند، شهادت تعداد از پاسداران در سال‌های گذشته توسط تروریست‌های مستقر در پاکستان بود که سپاه مقر تروریست‌های را در پاکستان هدف قرار داد.

وی اظهار داشت: حملات موشکی سپاه پاسداران، حامل پیام به دشمنان است، دشمنان در صورت شرارت ضربه خواهند خورد.

وی بیان کرد: دشمنان تلاش کردند ایران را با پاکستان درگیر کنند، اما سیاست ایران درگیری با همسایگان نیست.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به مراسم اعتکاف، گفت: اعتکاف انسان را می‌سازد، فرد معتکف در خانه خدا در بهترین زمان با خدا خلوت می‌کند، اعتکاف باعث تحول روحی و جسمی انسان مخصوصا جوانان می‌شود، مراسم اعتکاف باید به نحو احسن برگزار شود.

حسینی با اشاره به میلاد حضرت‌علی (ع) افزود: پیامبر (ص) در سفر معراج، خدا‌وند بسیاری از موارد را به پیامبر (ص) نشان داد، که انسان‌ها توان دریافت آن را ندارند، حضرت علی (ع) همه ویژگی‌های خوب یک انسان را در خود دارد که بیان آنان در توان ذهن انسان نیست.

وی اظهار داشت: با توسل و پیروی از آن حضرت از زندگی حضرت علی (ع) الگو بگیریم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: رهنمود‌های رهبری اگر پیاده شود در جامعه تاثیر گذار خواهد بود.

حسینی با اشاره به اخراج کارگران نساجی بروجرد، خطاب به مسوولان استان عنوان کرد افزود: کارگران نساجی مشکل دارند این مشکل به دست شما حل می‌شود، کارگران نجیب و متدین بیکار شده‌اند و مسوولان کمک کنند.

وی افزود: کارخانه نساجی در ۲ سال گذشته ۴۲۰ میلیارد تومان وام گرفته، اما متاسفانه کارگران را اخراج می‌کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار