استاندار کرمان گفت: طرح‌ها و پیشنهاداتی برای ایجاد یک نماد و یادمان از شهدای تروریستی کرمان داده شده که با اصل کار و ماهیت آن موافق هستیم، اما در خصوص پیشنهادات باید بحث و تبادل نظر شود.
کد خبر: ۱۱۴۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸ 17 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، دویست و پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان و دیگر اعضا در محل سالن پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، طرح کاروان دختران ایران را یک اقدام فرهنگی مناسب، مهم و تاثیرگذار در مدارس دانست. محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز به حادثه تروریستی ۱۳ دی ماه در محدوده گلزار شهدای کرمان اشاره داشت و گفت: یاد و خاطره شهدای این حادثه دردناک که جمع زیادی از آن‌ها زنان و کودکان بودند، همیشه زنده خواهد بود.

وی افزود: طرح‌ها و پیشنهاداتی برای ایجاد یک نماد و یادمان از شهدای تروریستی کرمان داده شده که با اصل کار و ماهیت آن موافق هستیم، اما در خصوص پیشنهادات باید بحث و تبادل نظر شود.

حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان نیز با اشاره به کار فرهنگی کاروان دختران ایران در مدارس گفت: اقدامات ایجابی و فرهنگی خوبی در خصوص حجاب و عفاف انجام شده است.

وی افزود: بحث ایجابی حجاب مهمتر از بحث سلبی است و باید جدی گرفته شود و در راستای بصیرت‌افزایی و تبیین بیشتر این موضوع نیاز است این حرکت فرهنگی به‌صورت گسترده و کارشناسی‌تر در سطح دانشگاه‌ها نیز برگزار شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در خصوص طرح کاروان دختران ایران در دبیرستان‌های دخترانه کرمان گفت: این کلیپ ۲۵ دقیقه‌ای دارای محتوای خلقت، الگوسازی، حماسه و اقدامات ضدفرهنگی دشمن است که هنرمندانه توضیح داده شده تا تاثیر‌گذاری بیشتری داشته باشد.

انجمن طراحان لباس در استان تشکیل خواهد شد

محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: هیچ رستورانی بدون مجوز رسمی از سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی، حق اجرای موسیقی زنده را ندارد و یک کار غیرقانونی است و تاکنون فقط یک رستوران مجوز را در استان دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه به زودی انجمن طراحان لباس در استان تشکیل خواهد شد، گفت: بدنبال گسترش نمایشگاه در شهرستان‌ها و ایجاد یک سکوی فروش دائمی هستیم.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار