مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: استفاده از پتانسیل پساب در شرکت‌های آب و فاضلاب می‌تواند موجب توسعه این شرکت شود و در خوزستان یکی از برنامه‌ها استفاده از ظرفیت پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب برای صنایع و شرکت‌ها در سطح استان است.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ 17 January 2024

تابناک خوزستان: صابر علیدادی اظهار کرد: پرسنل آبفا خوزستان باید در یک سطح قابل قبولی از رفاهیات قرار بگیرند و با تامین رفاهیات و معیشت پرسنل این شرکت باید تلاش کنیم تا خدمات‌رسانی موثری به مردم داشته باشیم.

وی افزود: عقب‌ماندگی حقوق و بیمه پرسنل قابل قبول نیست و باید با مدیریت درآمد و هزینه‌ها بتوانیم معوقات گذشته را جبران کنیم و رضایتمندی پرسنل را با کمک همه همکاران به وجود بیاوریم.

علیدادی بیان کرد: بخش بهره‌برداری و مشترکین دو مورد از اولویت‌های اصلی شرکت آب و فاضلاب است و با توجه به پیش‌بینی‌های چهارمین سال خشکسالی در کشور، تکمیل پروژه‌های مهم و اولویت‌دار و وارد مدار شدن آن‌ها در دستور کار است.

وی عنوان کرد: مدیریت مبنی بر دانش قطعا مدیریتی است که در دنیا مورد توجه قرار گرفته است و با دانش می‌توانیم از بخش‌های مختلف مدیریتی بهره‌مند شویم و باید جانشین‌پروری و استفاده از نیروهای جوان را دستور کار قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خاطرنشان کرد: استفاده از پتانسیل پساب در شرکت‌های آب و فاضلاب می‌تواند موجب توسعه شرکت آب و فاضلاب شود و در خوزستان یکی از برنامه‌ها استفاده از ظرفیت پساب تصفیه‌خانه‌های فاضلاب برای صنایع و شرکت‌ها در سطح استان است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار