مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون خیران ترویج فرهنگ اهدا خون استان اصفهان مبلغ ۱۸۰ میلیاد ریال به این مجموعه کمک کردند.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹ 15 January 2024

کیان دهراب پور در نهمین جلسه‌ی هیئت مدیره انجمن ترویج فرهنگ اهدای خون سالم استان اصفهان که با حضور مدیرکل دفتر امور حقوقی و مدیرکل دفتر جلب مشارکت های مردمی و همکاری های بین بخشی سازمان انتقال خون ایران در مرکز جامع اهدای خون خواجو برگزار شد، به تشریح مسائل و مشکلات انتقال خون در اصفهان اشاره و اظهار کرد: استان اصفهان از لحاظ فضای فیزیکی و نیروی انسانی مشکلات و کمبودهای زیادی دارد.

وی ضمن ارائه گزارشی از روند اهداء خون در اصفهان گفت: هم اکنون ۱۱ مرکز اهدای خون در استان اصفهان وجود دارد که پیشبینی شده چهار مرکز اهدای خون طی دو سال آینده به مراکز موجود اهدای خون استان اضافه شود.

وی اضافه کرد: همچنین با کمک بیش از ۲۰ میلیارد ریالی خیرین شهرستان گلپایگان و با پشتیبانی سازمان انتقال خون ایران تا پایان امسال، مرکز اهدای خون این شهرستان به پایگاه انتقال خون ارتقاء پیدا خواهد کرد.

دهراب‌پور گفت: مجموع کمک‌های خیران در استان اصفهان طی یکسال اخیر نزدیک ۱۸۰ میلیارد ریال بوده که بیشترین آن توسط خیرین شهرستان خوانسار برای احداث ساختمان جدید پایگاه انتقال خون خوانسار صرف شده است.

در ادامه این نشست محمدجعفر صرامی مدیر عامل انجمن خیران ترویج فرهنگ اهدا خون استان اصفهان از ساخت دو مرکز جدید انتقال خون خبر داد و گفت: با موافقت شورای شهر اصفهان دو قطعه زمین در مناطق ۱۱ و ۱۳ شهرداری جهت احداث مرکز انتقال خون به این مرکز واگذار شده است.

وی افزود: ساخت این دو مجموعه توسط خیران اصفهان انجام می‌شود.

در ادامه نیز شهرام میرزایی مدیر کل دفتر جلب مشارکت های مردمی و همکاری‌های بین بخشی سازمان ضمن تقدیر از انجمن ترویج فرهنگ اهدای خون سالم در اصفهان گفت: تامین خون و فراورده‌های آن از اهداف مهم سازمان انتقال خون می‌باشد و برای نیل به این هدف سازمان انتقال خون ایران اقداماتی را در سطح ملی انجام داده و در این راستا تفاهم نامه‌هایی با هلال احمر، شهرداری، دانشگاه و مدیریت بحران منعقد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار