در راستای اردوی راهیان پیشرفت و تحول؛
گروهی از پیشکسوتان و عنوان‌داران سطوح ملی و جهانی رشته‌های مختلف رزمی استان مازندران به منظور آشنایی هرچه بیشتر با فرایند دشوار تولیدبرق از نیروگاه شهیدسلیمی نکا بازديد كردند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 14 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، در این بازديد به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، ابتدا فيلم‌های کوتاه و مستندهایی درخصوص معرفی نيروگاه و سختی‌های شرایط کاری در بخشهای تعميرات، بهره‌برداری و تولید انرژی به نمايش درآمد، سپس کارشناسان نيروگاه به تشريح توانمندی‌های کاركنان در زمینه تعميرات و نگهداری واحدها، موفقيت‌های حاصل شده در بخش ساخت داخل قطعات نیروگاهی، محدودیت‌ها، پيچيدگی و دشواری فرايند توليدبرق و نيز لزوم صرفه‌جویی و مدیریت در مصرف انرژی پرداختند.

 

گروهی از قهرمانان ورزش‌های رزمی مازندران از نيروگاه نکا بازديد كردند  

در ادامه بازديدكنندگان با حضور در بخش‌های مختلف واحدهای نيروگاه بخار و بازديد از تأسيسات، ترانس، پمپ خانه آب دریا، سالن توربین، اتاق فرمان و شنیدن توضيحات كارشناسان از نزدیک با نحوه توليدبرق و خدمات کارکنان این صنعت زیربنایی برای تولید برق مورد نیاز شبکه و تأمین آسایش و رفاه مشترکان آشنا شدند.

 

گروهی از قهرمانان ورزش‌های رزمی مازندران از نيروگاه نکا بازديد كردند  

در این بازدید تعدادی از قهرمانان پس از مشاهده دشواری‌های تولید انرژی برق ضمن تقدیر از زحمتکشان صنعت تولید انرژی، هموطنان را به صرفه جویی و مصرف بهینه برق توصیه کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار