بمنظور ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم در جهت ارزیابی عملکرد حوزه‌های قضایی استان، نشست فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست دکتر محبوب افراسیاب برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۴۷۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 06 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان ، بمنظور ارائه خدمت بهتر و بیشتر به مردم در جهت ارزیابی عملکرد حوزه‌های قضایی استان، نشست فصلی رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست دکتر محبوب افراسیاب برگزار گردید.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در آغاز این نشست حرکت ایادی استکبار را در سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تسلیت گفت.
دکتر محبوب افراسیاب افزود : این ترور در قالب وحشیگری اتفاق افتاد و مشتاقان سپهبد سلیمانی را در غم و اندوه فرو برد.

نماینده عالی دستگاه قضایی در استان ابراز کرد: این اقدام موجب به خاک و خون کشیدن زائران آن سردار دل‌ها گردید و این اقدام را محکوم می‌کنیم.
دکتر افراسیاب بیان داشت شهروندان و هموطنانی که بی‌گناه بودند و به عنوان زائر در کنار مرقد شهید سلیمانی حضور داشتند آن‌ها را به خاک و خون کشیدند، و از سازمان‌های بین المللی به خواب فرو رفته درخواست داریم این جنایت را با یک چشم بیطرفانه ملاحظه کرده و مشاهده نمایند و نسخه‌ای را که به عنوان دفاع از حقوق بشری که آنان ترسیم کرده‌اند چنین جنایاتی است که خود را نشان می‌دهد را به شدت محکوم و اعلام نمایند.

دکتر افراسیاب در ادامه با اشاره به نکته که در هیچ یک از حوزه‌های قضایی کم کاری مشاهده نمی‌شود، بیان داشت: امیدوریم مسیری که در پیش گرفته ایم در راستای احقاق حق و اجرای عدالت باشد.

وی ضمن تشکر از همکاران قضایی و اداری در استان، گفت: شایسته است در اجرای دستور العمل‌های قوه قضاییه، استفاده از نهاد‌های ارفاقی در استان با قوت بیشتری اعمال شود و این موضوع یکی از آیتم‌هایی است که از سوی قوه قضایی صادر می‌شود و به صورت یک الگوی اساسی در نهاد‌های ارفاقی خصوصاً در دادسرا‌ها و دادگاه‌ها، همکاران در کنار نهاد سیاست‌ها جنایی جدی گرفته و مد نظر قرار دهند.

مقام ارشد قضایی استان سپس به موضوع انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
دکتر افراسیاب گفت: ودر موضوع انتخابات، کارکرد همکاران قضایی خوب است و از کارگرد آنان تک به تک دفاع می‌کنیم و این گونه نیست که افرادی یا مسئولین خارج از قوه قضاییه بتوانند وارد حریم شما شوند.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد درپایان با بیان اینکه بهترین همکاران قضایی را از نظر سلامت نفس و دستپاکی در استان داریم، درخصوص موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، تصریح کرد: حوزه استانی از نظر انتخاباتی بسیار حساس است. آنچه که تکلیف قانونی همکاران است به تکلیف واقعی خودتان عمل کنید.

در این نشست ۱۹ نفر از کارکنان قضایی و اداری که امتیازات عملکرد خوبی داشتند، توسط دکتر افراسیاب مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار