معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ بیعتی دوباره با ولایت فقیه، اقدامی برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان و خنثی کردن ترفندهای دشمنان بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 30 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمد حسینی ظهر شنبه در جریان سفر به اراک در دیدار با اساتید و دانشجویان دانشگاه اراک، افزود:با توجه به اهمیت موضوع روز نهم دی و تأثیری که در خلق یک حماسه عنوان روز یوم الله داشت باید برای نسل امروز تبیین و بازبینی شود.

حسینی گفت: حماسه نهم دیماه ۱۳۸۸ بیعتی دوباره با ولایت فقیه، اقدامی برای حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و معرفی دستاوردهای نظام به جهانیان و خنثی کردن ترفندهای دشمنان بود.

معاون رییس جمهور گفت: آشوب حاصل از نتیجه انتخابات سال ۱۳۸۸ سه ماه کشور را درگیر اغتشاش کرد و از سویی علاوه بر هزینه بسیار بالا برای کشور موجب ایجاد جنگ اقتصادی و تحریم علیه کشور شد.

حسینی افزود نسل امروز شرایط کشور در جنگ را ندیدند در صورتی که باید به درستی برای نسل امروز این مسائل تبیین و بازبینی شود چرا که تأثیر بسزایی در خنثی کردن ترفندهای دشمنان خواهد داشت.

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: حضور مردم در ۹ دی‌ماه خروش برابر سال‌ها فتنه افکنی استکبار در این کشور بود و باید توجه کنیم که استکبار جهانی از پیشرفت ایران اسلامی ناراحت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار