سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت : ۴ تخت PICU (تخت ویژه اطفال) در بخش اطفال بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۴۵۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰ 27 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ هدایت حیدری زادی در حاشیه رویداد بیان داشت :  در دولت سیزدهم بخش سی تی اسکن بیمارستان امام رضا (ع) ایوان راه‌اندازی و یک دستگاه سی تی اسکن نیز جهت بیمارستان امام علی (ع) سرابله  خریداری شد. 

وی افزود :  بخش آنژیوگرافی بیمارستان شهید مصطفی خمینی در این مدت به بهره‌برداری رسید و دستگاه رادیولوژی دیجیتال سیروان نیز راه‌اندازی شد. 

حیدری زاده ادامه داد : تکمیل و تجهیز و راه‌اندازی یک مرکز سطح ۳ ناباروری در شهر ایلام و یک مرکز سطح ۲ ناباروری در شهرستان دره‌شهر، بهره‌برداری از ۵ مرکز بهداشتی درمانی و ۴ خانه بهداشت در سطح استان و راه‌اندازی مرکز رشد و نوآوری از دیگر اقدامات دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام بوده است. 

وی گفت : بین‌المللی کردن دانشگاه و جذب دانشجویان خارجی در رشته پزشکی و دندانپزشکی از کشورهای همسایه جزو موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی ایلام بوده و دانشگاه علوم پزشکی ایلام در نظام رتبه‌بندی جهانی سایمگو در سال ۲۰۲۲ در جایگاه ۶۸۷ با ارتقاء ۶۸ پله‌ای ارتقاء یافت. 

حیدری زاده از کسب مقام اول کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه در سطح کشور و کسب ۹ رتبه برتر کشوری در جشنواره قرآن و عترت (هدهد) و ۷ رتبه برتر کشوری در جشنواره سیمرغ توسط اساتید، کارکنان و دانشجویان خبر داد.

وی مطرح کرد : کل بدهی در حوزه دارو و مقیمی و ماندگاری پزشکان به مبلغ ۹۸ میلیارد تومان پرداخت شده است. /ع

پیشرفت_ایران 

#پیشرفت_ایلام 

#جام_امید 

#گروه_رسانه_ای_تابناک 

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار