رویداد صدرا تامین نیروی انسانی مورد نیاز بازار کار با تمرکز بر دانشجویان و فارغ‌التحصیلان است.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ 27 December 2023

نمایشگاه صنعت، کار، راه اشتغال (صدرا) که با ابعاد وسیع حضور دانشجویانِ کارجو و صنایع و سازمان‌های جویای سرمایه‌های انسانی، سوم تا پنجم دی ماه، در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار می‌شود، برای دانشجویان فضایی مغتنم را بوجود آورده‌است تا با اطلاع از فرصت‌های شغلی جدید و آشنا شدن از نزدیک با صنایع، سازمان‌ها و حرفه‌های مختلف، بتوانند برای موقعیت شغلی مورد علاقه خود درخواست همکاری بدهند و نیز فرصتی‌ست برای مشاغل تا از میان دانشجویانِ مشتاق، نیاز‌های نیروی کار خود را در تخصص‌ها و رشته‌های مختلف تاُمین نمایند.

دکتر ثمری معاونت فناوری و‌نوآوری واحد علوم و تحقیقات بیان نمودند در این رویداد، بیش از ۵۰ کارفرما از میان سازمان‌ها، نهادها، صنایع سنگین، صنایع حوزه پولی و بانکی (بانک، بیمه، تجارت الکترونیک و psp ها، صندوق‌ها و ...)، کسب‌وکار‌ها و حرفه‌های مختلف، شرکت دارند و صد‌ها دانشجو از نزدیک با ایشان و حوزه کاری هر یک آشنا می‌شوند.

هدف اصلی در این رویداد، معرفی دانش‌آموختگان و دانشجویان دانشگاه به بخش صنعت با تعیین نیاز‌های قبلی صنایع و همچنین همکاری در حوزه‌های تحقیق، توسعه، سرمایه‌گذاری و خدمات تخصصی بین دانشگاه و صنعت است.

در این راستا دکتر مقدم نیا عضو هیات علمی فناوری و رئیس ارتباط با صنعت واحد علوم و تحقیقات تاکید نمودند رویداد صدرا بستری برای اطلاع دانشجویان و دانش‌آموختگان از فرصت‌های شغلی جدید و بهره‌مندی از این فرصت است.

همچنین در این رویداد، با برپا شدن غرفه‌های نمایشگاهی و ارائه محصولات و خدمات از سوی صنعت و جامعه، فرصت تبادل تجربیات و شناخت فرصت‌های پایدار اشتغال و کسب‌وکار ایجاد می‌شود. در حاشیه این رویداد، کلاس و کارگاه‌های مختلف به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانشجویان با بخش صنعت و کسب‌وکار برگزار می‌گردد.

برچسب ها: نمایشگاه صدرا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار