استاندار ایلام گفت:رسانه ها نقش مهمی در راستای امیدآفرینی و افزایش میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای دارند.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 24 December 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا،  در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان، اظهار کرد: انتخابات یکی از مهم ترین موضوعات پیش روی کشور هم از حیث داخلی و هم از حیث بین‌المللی است.

وی با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که فرمودند راه حل مشکلات کشور مشارکت در انتخابات است، افزود: بر این اساس مهم ترین موضوع ما انتخابات است که برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در پای صندوق های رای، همه باید پای کار باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت در انتخابات چهار محور مورد تاکید مقام معظم رهبری در انتخابات پیش رو است، گفت: سلامت، امنیت و رقابت انتخابات در واقع پیش زمینه مشارکت گسترده در پای صندوق های رای است.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه انتخابات ما نسبت به گذشته متفاوت است، ابراز کرد: انتخابات نتیجه تبلور فکری مردم و نشان دهنده مردم‌سالاری دینی در سطح نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: تمام دشمنان نظام و انقلاب چه داخلی و خارجی برای کاهش میزان مشارکت پای کار آمده اند تا مقبولیت نظام را هدف قرار دهند.

استاندار ایلام اظهار کرد: همه باید پای کار باشیم و همه مجموعه ها که ارتباط با مردم دارند از جمله رسانه ها، فعالان مجازی و مشارکت حداکثری مردم را در پای صندوق های رای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان ایلام در انتخابات همواره بیش از ۶۰ درصد بوده است، تصریح کرد: لازم است که در این شرایط رسانه ها و اصحاب مطبوعات پای کار باشند که در انتخابات پیش رو در اسفند ماه سال جاری، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه تشکیل قرارگاه رسانه انتخابات در دستور کار قرار دارد، گفت: رسانه ها نقش مهمی در راستای امیدآفرینی و افزایش میزان مشارکت مردم در پای صندوق های رای دارند.

بهرام نیا با بیان اینکه دست ما در استان در بخش های مختلف در است، گفت: طرح های بزرگ استان از جمله تونل کبیرکوه، ان.جی.ال دهلران، صباباتری دهلران و پروژه‌های مهم دیگر از جمله نقاط امیدآفرین است که باید برای جامعه تبیین و نهادینه شود./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار