استاندار قم مطرح کرد؛
استاندار قم خبرنگاران را از اقشار مظلوم جامعه برشمرد و گفت: اهالی رسانه برای حل مشکلات مردم تلاش دارند اما خودشان با مشکلاتی مواجه اند که باید برای حل آنان برنامه ریزی کرد.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳ 24 December 2023

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقامیری عصر شنبه در جمع منتخبین انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات استان قم ضمن تبریک به اعضای دوره جدید اظهار کرد: مشارکت ۸۵ درصدی خبرنگاران در عرصه انتخابات خانه مطبوعات استان قم، مسوولیت سنگینی را بر دوش منتخبین می گذارد.

استاندار قم با بیان اینکه خبرنگاران از اقشار مظلوم جامعه هستند گفت: اهالی رسانه همواره تلاش دارند تا مشکلات مردم را احصا، مطالبه گری و برای رسیدن به نتیجه مطلوب آن، پیگیری کنند اما بسیاری این موضوعات در نهایت برای خود خبرنگاران حاصلی ندارد و امروز این قشر با مشکلاتی مواجه است.

آقامیری ادامه داد: تلاش می شود موضوعاتی همانند مسکن خبرنگاران در شورای تامین مسکن استان مورد پیگیری قرار گیرد و در زمینه تجهیز رسانه ها نیز اقداماتی صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان قم عنوان کرد: تشکیل کارگروه رسانه در استانداری موضوع مهمی است که باید از سوی روابط عمومی این امر دنبال و محقق شود.

آقامیری با بیان اینکه کار حرفه ای در عرصه رسانه بسیار مهم است افزود: موضوع آموزش در خانه مطبوعات باید به صورت جدی و مستمر دنبال شود، چرا که این امر موجب تقویت جایگاه خانه مطبوعات خواهد شد.

وی با اشاره به انتخاب آقای اقبالی به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم بیان کرد: تلاش کرده ایم تا فردی با کارنامه درخشان در عرصه رسانه انتخاب کنیم و امیدواریم ارتباطات رسانه ای در این دوره تقویت شود و اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در استان قم به خوبی تبیین شود.

استاندار قم بیان کرد: امروز انقلابی بودن برای یک رسانه موضوع مهمی است و رسانه ای انقلابی است که در راستای آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری قدم بردارد.

یکی از رسالت های امروز رسانه های انقلابی تلاش برای افزایش مشارکت در انتخابات است.

آقامیری تاکید کرد: یکی از رسالت های امروز رسانه های انقلابی تلاش برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو است و همگان باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری در امر انتخابات محقق شود.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیران در راستای حل مشکلات مردم بسیار مهم است افزود: همه مدیران اجرایی استان قم باید در عرصه جهاد خدمت در میدان حضور داشته باشند و به فرموده رهبر معظم انقلاب امروز با تلاش و خدمت جهادی می توان مشکلات را برطرف کرد.

نماینده عالی دولت در استان قم ادامه داد: خدمت جهادی امید مردم را به نظام و انقلاب اسلامی تقویت می کند در صورتی که دشمنان همه تلاش خود را برای ناامید کردن مردم معطوف کرده اند.

آقامیری با بیان اینکه امروز یکی از مشکلات ما در استان عملکرد نامطلوب بانک های بخش خصوصی است افزود: بر اساس مصوبه بانک مرکزی، بانک ها باید ۵۰ درصد از منابعی که در هر استان جذب می کنند در راستای توسعه آن استان صرف کنند که متاسفانه این امر در قم اجرایی نمی شود و به دنبال تحقق آن هستیم و امروز نماینده دادستان نیز بر این موضوع تاکید دارد.

استاندار قم گفت: هر کجا که دشمن از ما تعریف کرد به فرموده امام راحل باید بدانیم که مسیر را اشتباه رفته ایم و امروز مسوولان باید برای حل مشکلات مردم تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی افزود: امروز وظیفه داریم تا ارتباط خود را با بدنه مردم تقویت کنیم و مشکلات آن را بشنویم و برای حل آن گام برداریم و مدیران استان نیز باید بدانند که جز خدمت به مردم شأن و جایگاهی ندارند.

در ابتدای این دیدار اعضای منتخب هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان قم به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای حل مشکلات خبرنگاران پرداختند.

مساعدت مدیریت استان جهت ایجاد درآمد پایدار برای خانه مطبوعات استان قم به منظور ارائه خدمات بهتر به اهالی رسانه، حل مشکل مسکن خبرنگاران فاقد مسکن، کمک به تجهیز رسانه ها، پیش بینی امکانات و برنامه های رفاهی برای خبرنگاران، طرح موضوع عدم همراهی و پاسخگو نبودن برخی مسوولان استان نسبت به خبرنگاران از جمله موضوعات طرح شده در این نشست بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار