فرماندار شمیرانات از تشدید گشت‌های مشترک بازرسی با توجه به نرخ‌های مصوب و متعارف تعیین شده برای اقلام مختلف در بازار شب یلدا خبر داد .
کد خبر: ۱۱۴۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲ 18 December 2023

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، جلسه کارگروه تنظیم بازار روز دوشنبه به ریاست مجتبی ذاکریان فرماندار و با دبیری مهدی نجف‌پور مدیر صنعت، معدن و تجارت شمیرانات و دیگر اعضای کارگروه در سالن اجتماعات شهدای شمیرانات برگزار شد.

طی این جلسه، مجتبی ذاکریان پس از ارائه توضیحاتی در خصوص نرخ‌نامه و دسته‌بندی اقلام بازار اظهار داشت: تشدید گشت‌های مشترک بازرسی با توجه به نرخ‌های مصوب و متعارف تعیین شده در جلسه برای اقلام مختلف برای اجرایی شدن در دستورکار قرار گرفت‌.

فرماندارشمیرانات از تشدید بازرسی اصناف در شب یلدا در بازار خبر داد

وی ادامه داد: برای متخلفان از نرخ‌های مذکور در عرضه شیرینی، خشکبار، مرغ و میوه (ویژه شب یلدا) پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد.

طبق گزارش رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات، در حال حاضر پنج تن برنج هندی، چهار تن برنج پاکستانی و ۱۰ تن شکر به منظور توزیع بین شهروندان، آماده تحویل به مباشران اعلامی توسط اداره صمت است؛ همچنین گوشت گرم گوساله با قیمت هر کیلو ۳۳۰ هزار تومان روزانه آماده تحویل به مباشران مذکور خواهد بود.

هماهنگی با کمیته امداد و بهزیستی شمیرانات به منظور توزیع مرغ تنظیم بازار در مناطق کم‌تر برخوردار و برگزاری نشست گفت‌وگو با مرغ فروشان شهرستان نیز از جمله مصوبات این جلسه بود.

نشست هماهنگی تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در شمیرانات

فرماندارشمیرانات از تشدید بازرسی اصناف در شب یلدا در بازار خبر داد

نشستی به منظور هماهنگی قلع و قمع‌های پیش‌روی ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در بخش‌های رودبارقصران و لواسانات برگزار شد.

طی این نشست که با حضور مجتبی ذاکریان فرماندار، فائق فتحی رئیس جهاد کشاورزی شمیرانات و سرهنگ خسروزاده رئیس کلانتری ۱۶۲ فشم، دهیار و یکی از اعضای شورای اسلامی شورای روستای برگ‌جهان برگزار شد، هماهنگی‌های لازم در خصوص قلع و قمع‌های پیش‌روی ساخت‌ و سازهای غیرمجاز در سطح بخش‌های تابعه انجام و پیرامون مسائل مرتبط این حوزه گفت‌وگو شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار