سرپرست اداره امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از تخریب 61 مورد باغ شهری در اراضی کشاورزی روستای ده بید بخش مرکزی شهرستان مرودشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 16 December 2023

تابناک فارس به نقل ازفارس: اسماعیل مظفری در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تعداد 61 مورد باغ شهری به مساحت 67 هزار متر مربع در قالب تفکیک اراضی، قطعه بندی ، دیوارکشی، فنس کشی و مستحدثات غیر مجاز در روستای ده بید بخش مرکزی شهرستان مرودشت، قلع و قمع گردید.

وی، ضمن تشکر از همکاری و مساعدت دادستان شهرستان و با قدردانی از دستگاه‌هایی که در اجرای حکم تخریب، همکاری داشته اند، افزود: با جدیت در راستای پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات، برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره امور اراضی شهرستان مرودشت ، با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی به مردم توصیه کرد از تفکیک اراضی زراعی و خرید ملک‌های بدون مجوز که در محدوده اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کرده و در دام کلاه برداران و سودجویان قرار نگیرند.

مظفری ‌بیان کرد: مردم، هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود.‏

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار