شهرداری اردبیل در اقدامی فرهنگی و هنری و با هدف تجلیل از آثار برتر عکاسی با محوریت عزاداری ماه محرم سوگواره عکس عاشورایی را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 18 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری اردبیل عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این سوگواره در اردبیل اظهار کرد: در این سوگواره که قرار است به صورت عمومی و فراگیر با مشارکت آحاد مردم و علاقمندان به رشته عکاسی برگزار شود، حتی افرادی که با موبایل خود اقدام به گرفتن عکس‌هایی از عزاداری اردبیلی‌ها در تاسوعا و عاشورای حسینی کنند، جایزه نفیس به آنها اهدا می‌شود.

مجتبی لاله تصریح کرد: در نظر داریم تا هم راستا با رویکرد فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل و در تحقق شعار تعیین شده از سوی وزارت کشور در این ایام با عنوان «همدلی با حسین (ع)، همزبانی با زینب (س)» بتوانیم فعالیت‌های سازنده و کارسازی را در تحقق اهداف فرهنگی شهرداری انجام دهیم.

وی گفت: برگزاری چنین رویدادهای فرهنگی و هنری می‌تواند نقطه عطفی در همراهی و همسویی مردم با اهداف و برنامه‌های شهرداری باشد تا از این طریق بتوان در سایر بخش‌ها نیز اهداف تعیین شده را به انجام رساند.

مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری اردبیل با یادآوری اینکه شهرداری اردبیل با برگزاری این سوگواره و اعطای جایزه نفیس به منتخبان تلاش می‌کند تا مشارکت بیشتر شهروندان را فراهم کرده و از زوایای مختلف عزاداری امسال در ماه محرم نمود و جلوه‌ای متفاوت پیدا کند، افزود: قطعاً این حرکت‌ها مفید و سازنده و در راستای تحقق شعار شهرداری اردبیل است که فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی مقدم بر فعالیت‌های عمرانی هستند.

لاله بیان کرد: قطعاً امسال در مناسبت‌های پیش رو از چنین جشنواره‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی به شکل متعدد برگزار می‌کنیم تا امکان مشارکت بالای مردم نیز در این حوزه‌ها فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار