معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: یک سالن آرایشگاه زنانه در بروجرد که در امور پزشکی دخالت می‌کرد پلمب شد.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 10 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، مهدی زارعی عصر امروز در گفت‌وگوی خبری با رسانه‌ها گفت: آرایشگاه زنانه در بروجرد که به انجام مواردی نظیر تزریق ژل، بوتاکس، برداشتن خال و اعمال زیبایی اقدام می‌کرد، توسط کارشناسان معاونت درمان بروجرد شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

وی اظهار داشت: لازم به ذکر است که هرگونه تزریق و هر اقدام زیبایی که منجر به زخمی شدن پوست گردد و به شخص آسیب وارد کند در محل آرایشگاه‌ها و موسسات زیبایی ممنوع بوده و ریسک عفونت بسیار بالایی برای فرد داشته و کاملاً غیرقانونی است.

معاونت درمان شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: فراوان شاهد شکایات بانوانی هستیم که توسط فرد غیرپزشک در محل آرایشگاه، منزل و دیگر اماکن غیر تخصصی اغفال شده و متحمل آسیب پوستی جدی شده‌اند.

زراعی افزود: در بسیاری از موارد نیز هیچ درمانی برای مشکلات و عوارض به وجود آمده برای قربانیان نیست یا بسیار سخت و همراه با صرف هزینه‌های هنگفت است.

️وی با اعلام هشدار به آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی که اقدام به خدمات پزشکی می‌کنند، اظهار کرد: به منظور صیانت از جان و سلامت شهروندان از هیچ اقدامی در برخورد با افراد متخلف و سودجو کوتاهی نخواهیم کرد و به همشهریان اطمینان می‌دهیم که شناسایی و تعطیلی اماکن غیرمجاز بهداشتی و درمانی به نفع سلامت جامعه بوده و ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار