مدیر کل منابع طبیعی خوزستا خبر داد:
کد خبر: ۱۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۹ 08 March 2015

مدیر کل منابع طبیعی خوزستان در گفتگو با رهیاب نیوز در خصوص وضعیت زمین خواری در استان اظهار داشت:در مورد زمین خواری امروز 1000 پرونده مطرح در دادگستری داریم که در مراحل مختلف رسیدگی هستند.

شهریار بذرکار ادامه داد: هر رایی  که صادر شود به قسمت اجرای احکام می رود و نیروهای ما برای اجرای حکم صادره وارد عمل می شوند بخش حقوقی و یگان حفاظت ما در پرونده های زمین خواری فعال هستند.

وی در پاسخ به این سوال که منابع طبیعی استان برای مقابله با ریزگردها چه کاری انجام داده است گفت:مشکل اصلی ریزگردها در کانون های داخلی ریزگردهاست بخشی هم به کانون های خارجی برمی گردد آنچه مربوط به منابع طبیعی است بحث بیابان زدایی است.

بذرکار در خصوص اثرات مخرب ریزگردها بر منابع طبیعی استان گفت:به طور دقیق روی این مسئله مطالعه صورت نگرفته است ولی واقعیت این است که هر پوشش گیاهی که تحت تاثیر یک عامل خارجی قرار بگیرد قطعا آن گیاه را با مشکل روبرو خواهد کرد و اثرات ویرانگری خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضایی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
خوبه مسوولان قضایی اطلاعات شفافی را در این زمینه به مردم بدهند. اینکه چه پرونده هایی حکم صادر شده، چه افرادی محکوم شده و چه میزان از زمین های زبان بسته عمومی از چنگ زمین خواران پس گرفته شده است.ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار