با حضور مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مراسم استقبال از دارنده مدال برنز دوومیدانی آسیا و اقیانوسیه برگزار شد
کد خبر: ۱۱۴۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲ 03 December 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این مراسم که در محل اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با اهدا گل و شیرینی از احسان حدادی، دونده کهگیلویه و بویراحمدی تیم ملی در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه استقبال و تجلیل شد.

احسان حدادی دونده تیم ملی دوومیدانی کشورمان در رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی کشورمان برگزار شد در ماده ۱۵۰۰ متر به مدال برنز دست یافت.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تمجید از این قهرمان در کسب این موفقیت، ورزشکاران و مدال آوران ورزش استان در مایه مباهات و افتخار ورزش کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و از برگزاری آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران استان در دهه فجر امسال خبر داد.

وی توجه به وضعیت معیشتی ورزشکاران را از اولویت اداره کل عنوان و اظهارکرد: با حمایت مسئولان استانی و درخشش ورزشکاران در رقابت‌های آسیایی، جهانی شاهد اهتزار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین بین المللی و ارتقای و شکوفایی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در کشور باشیم./ ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار