فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خطری ما را در مرزها تهدید نمی‌کند؛ اما اشراف اطلاعاتی و آماده نگه داشتن نیروها در مرزها همواره مدنظر است.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ 28 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امشب در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه سفر به شاهرود با اشاره به وجود امنیت پایدار در کشورمان بیان کرد: امروز باید بیش از گذشته، مؤلفه‌های امنیت را برای مردم تعریف کنیم. نیرو‌های مسلح ایران امروز پا در رکاب خدمت به مردم بوده و فهمی عمیق، به خدمت می‌اندیشند.

وی تصریح کرد: نیرو‌های مسلح کشورمان در برهه کنونی می‌توانند تسلیحات دفاعی خود را تولید کنند و وابسته نباشد و امنیت پایدار در کشور وجود دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: همه نیرو‌های مسلح ازجمله نیروی زمینی ارتش امروز بازدارندگی بالایی را به ظهور رسانده‌اند.

حیدری یا تأکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۳ رسته خودکفا شده است، افزود: امروز در بخش‌های بالگردی، پهبادی، موشک‌های ضدزره و دورزن و سامانه جنگ‌های الکتریکی خودکفا هستیم.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرز‌های کشور از شمال‌غرب و غرب تا جنوب شرق و شمال‌شرق مستقر بوده و امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: خطری ما را در مرز‌ها تهدید نمی‌کند؛ اما اشراف اطلاعاتی و آماده نگه داشتن نیرو‌ها در این حوزه مورد تأکید است.

ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین اظهار کرد: با توجه به فرمایش‌های مؤکد مقام معظم رهبری در باب تقویت معیشت کارکنان ارتش، تلاش کردیم تا کارکنان نیروی زمینی ارتش را در بخش مسکن بی‌نیاز کنیم.

حیدری افزود: در این راستا، ساخت ۲۳ هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش آغاز و تاکنون ۱۰ هزار و ۲۵۰ واحد مسکونی به آن‌ها واگذار شده است و بقیه واحد‌ها را در دست احداث داریم.

وی ادامه داد: ۵۵ هزار واحد مسکونی دیگر هم در قالب مسکن ملکی و شخصی کارکنان در دستور کار احداث قرار دارد که پیشرفت خوبی داشته و در شهر‌های ارومیه، مشهد و... اجرایی شده است و امیدواریم با این تلاش‌ها، کارکنان ارتش در بخش مسکن شخص و سازمانی بی‌نیاز شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه واحد‌های سازمانی با هزینه نیروی زمینی ارتش ساخته می‌شود و مؤلفه سرمایه‌ای دارد، گفت: منازل مسکونی شخصی نیز در اراضی نیروی زمینی ارتش ساخته و با شرایط خاص واگذار می‌شود. عملیات احداث این واحد‌ها توسط نیروی زمینی انجام می‌شود و دولت در بحث وام مسکن کمک می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه در موضوع مسکن ملی با دولت همکاری و هم‌پوشانی خوبی داریم، اظهار کرد: حرکت بسیار خوبی در دولت برای ساخت مسکن ملی انجام و اراضی نیروی زمینی در راستای کمک به دولت واگذار شده است.

حیدری، واحد‌های مسکونی در شاهرود را از لحاظ کیفیت ساخت و امکانات رفاهی ممتاز ارزیابی کرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار