دستاوردهای سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به پایتخت؛
تابناک هرمزگان- سفر مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به پایتخت دستاوردهایی از ایجاد بزرگترین دهکده ورزشی دانش آموزی کشور در هرمزگان تا گسترش فضاهای فیزیکی اردوگاه های دانش آموزی هرمزگان داشت.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵ 28 November 2023

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// طی انعقاد تفاهم نامه ای با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش؛ مهدی دوستی، استاندار هرمزگان؛ صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ محمد قویدل، مدیرکل اموزش و پرورش هرمزگان و مهدی فولادی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان، دهکده ورزشی دانش آموزی شهید سردار سلیمانی مجهز به استخر شنا، سالن ورزشی چند منظوره ۱۸۰۰متری،خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰نفری،چمن طبیعی، پیست دوومیدانی و .. در بندرعباس ایجاد و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این نشست بیان کرد: تنوع بخشی به محیط یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و فضاهای آموزشی ورزشی به عنوان یکی از محیط های تربیتی، نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی، روحی، نشاط و سرزندگی دانش آموزان ایفا می نماید. بنابراین موضوع فعالیت های تربیت بدنی و ارتقای سلامت دانش آموزان از طریق کمک به تأمین ، بهسازی ، بهینه سازی ، تجهیز فضاهای ورزشی مهم و ضروری می باشد.
گفتنی است با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد وزارت آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان در ساخت این پروژه عظیم با یکدیگر مشارکت داشته باشند.
لازم به ذکر است مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با حضور خود در وزارت آموزش و پرورش کشور در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و پرورشی در مدارس هرمزگان، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور، توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش اموزی و اجرای طرح ملی نماد در همه مدارس هرمزگان نیز با اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دیدار و گفتگو نمود و مقرر شد منابع مالی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و پرورشی در مدارس هرمزگان اختصاص داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار