استاندار تهران پس از بازدید از ظرفیت‌های تولیدی در پیشوا از تولیدکنندگان بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف دعوت کرد تا با سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، زمینه تولید محصولات مختلف و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را فراهم کنند.
کد خبر: ۱۱۴۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ 27 November 2023

به گزارش تابناک تهران، هم‌زمان با دوشنبه‌های صنعتی صبح امروز استاندار تهران به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و سایر مسئولان از صنایع و کارخانه‌های تولیدی شهرستان پیشوا باید کردند.

بازدید از بزرگترین کارخانه شیر خشک و کره خاورمیانه، کارخانه شمه شیر، کارخانه خاور صنعت هما، کارخانه قند پیشوا و روغن نباتی پارس قو انجام و پس از آن نشست تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه تولیدکنندگان برگزار شد.

علیرضا فخاری در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان پیشوا، بررسی زنجیره ارزش افزوده در بخش‌های مختلف صنعتی و به‌ویژه کشاورزی به‌خصوص در صنعتی سازی تولید در بخش‌های مختلف بود که اقدامات مؤثری در این شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: بررسی ظرفیت‌های تولیدی، ارائه راهکارهای ویژه، رفع موانع و تأمین نیازهای واحدهای تولیدی به تسهیلات مالی و چگونگی ایجاد ارتباط آنان با بازارهای مصرف داخلی و بین‌المللی از دیگر اهداف بازدید از واحدهای تولیدی بود که مشخص شد تعداد زیادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنایع غذایی در صادرات محصولات خود به سایر کشورها، پیشگام هستند.

استاندار تهران در ادامه گفت: بسیاری از تولیدکنندگان پیشوا محصولات خود را به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، ازبکستان و ترکمنستان صادر می‌کنند که این مهم نقش به سزایی در تولید پایدار محصولات مختلف صنعتی و کشاورزی دارد.

وی تصریح کرد: رفع مشکلات سرمایه در گردش، تأمین منابع، پرداخت نشدن تسهیلات به عنوان برخی از نیازهای تولیدکنندگان پیشوایی مطرح شد.

فخاری ادامه داد: ایجاد یک کنسرسیوم بین تولیدکنندگان منطقه که ارتباط تولیدی مستقیمی با هم دارند می‌تواند ضمن ایجاد صرفه اقتصادی، باعث تولید محصولات جانبی مورد نیاز کشور از جمله کره و سایر محصولات لبنی شود.

استاندار تهران در پایان از تولیدکنندگان بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف صنایع غذایی، لبنی، صنایع فلزی، الکترونیک و مخابرات دعوت کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های خالی سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی پیشوا، زمینه تولید محصولات مختلف و ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را فراهم کنند.

منبع/تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار