خبرهای کوتاه و مفید برای کاربران استانی:
سایر خبرها: برودت هوا در خراسان جنوبی امسال بیشتر از هر سال خواهد بود/ درخواست مشارکت در نطافت شهری و مراعات حال بیماران/ جدول زمان بندی ورود و خروج هیات های عزاداری سید الشهدا ع در روز تاسوعا در امامزاده حسین بن موسی ع طبس/حمایت از 153 یتیم و خانواده نیازمند در همایش شیرخوارگان حسینی
کد خبر: ۱۱۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 18 October 2015
روابط ‌عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی اعلام کرد: گاز مشترکان 5 منطقه شهر طبس روز دوشنبه ( فردا) به مدت 8 ساعت قطع می‌شود.

به گزارش تابناک، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت گاز خراسان جنوبی آمده است: گاز تمامی مشترکان واقع در محدوده فاز یک و دو کوی امیرالمومنین(ع)، بلوار امیرالمومنین(ع)، کوچه جنب شرکت زغالسنگ و رستم‌آباد از ساعت 8 تا 16 روز دوشنبه 27 مهر 1394 به مدت 8 ساعت قطع می‌شود.

طبق این اطلاعیه، مشترکان واقع در این مناطق به‌منظور جلوگیری از بروز خطرات و حوادث احتمالی، باید تمهیدات لازم در این خصوص را رعایت کرده و شیر اصلی گاز را قطع کنند و در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را از طریق شماره تلفن 194 به امدادگاز اطلاع دهند.

دلیل قطعی 8 ساعته گاز، وصل گرم و تزریق گاز شرکت زغالسنگ پروده طبس و ناحیه مقاومت بسیج طبس اعلام شده است.

برودت هوا در خراسان جنوبی امسال بیشتر از هر سال خواهد بود

طبق پیش بینی ها، امسال سرمای هوا در استان خراسان جنوبی بیشتر از هر سال خواهد بود و احتمال یخ زدگی نیز بیش از هر سال محتمل است.

مهندس حلاج مقدم شهردار فردوس در گفتگو با تابناک وروز هوای سرد به شمالی ترین شهرستان خراسان جنوبی را تایید کرد و اظهار داشت: توصیه ما به شهروندان و باغداران و دامداران اطراف شهر این است که با توجه به سرمای زودرس از حالا به فکر آماده سازی شرایط مناسب برای مصون ماندن از سرمازدگی و حتی یخبندان باشند.

شهردار فردوس اظهار امیدواری کرد که در ادامه این سرمای پايیزی، ریزش های آسمانی و بارندگی های با خیر و برکت هم شامل حال مردم متدین و ارادتمندان به خاندان نبوت و آقا ابا عبدالحسین ع بشود.

مهندس فلاح تاکید کرد که شهرداری فردوس از هم اکنون نیروهای خود را برای مقابله با سرما زدگی و یخبندان های موسمی آماده کرده تا از معابر و فضای سبز شهر به خوبی حفاظت شود.

مهندس سیدابوالحسن میرجلیلی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی نیز اخیرا در گفتگو با سایت خاورستان گفته بود: بر اساس پیش بینی هایی که از سوی بعضی مراجع صورت پذیرفته، امسال یخبندان و سرمای بیشتری بر استان حکم فرما خواهد بود و به این مناسبت مکاتباتی با دستگاه های استانی انجام شده تا تیم های استانی متشکل از مدیریت بحران، آب منطقه ای، بنیاد مسکن و شهرداری ها به بازدید از مناطق مختلف استان پرداخته و پیشاپیش با کمک دستگاه های ذیربط هرگونه بحرانی را پیشگیری و مدیریت کنند.

درخواست مشارکت در نطافت شهری و مراعات حال بیماران

مهندس طوسی شهردار طبس در بازدید از هیات های مذهبی شهر، در همیاری با خیرین و پیرغلامان سرور شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین ع برای آماده سازی غذای نذری محرم شرکت کرد.

شهردار طبس از هیات های مذهبی خواست تا در نظافت شهر و مراعات حال بیماران و حقوق شهروندان همکاری کنند و چنانچه در مواردی به کمک شهرداری نیاز دارند با ماموران کشیک شهرداری تماس بگیرند.

جدول زمان بندی ورود و خروج هیات های عزاداری سید الشهدا ع در روز تاسوعا در امامزاده حسین بن موسی ع

برنامه‌ های زمان‌بندی عزاداری روز تاسوعای حسینی در آستان حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس رسما مشخص و اعلام شد.

به گزارش تابناک، شورای مرکزی هیأت‌های مذهبی طبس در این برنامه ریزی برای هر هیات فقط 20 دقیقه وقت تعیین کرده است که در این فاصله باید به آستانه حضرت وارد و پس از سینه زنی یا زنجیر زنی از امامزاده خارج شوند. حاج سید مرتضی صادق خیاط سخنران مراسم شب عاشورا در امامزاده حسین بن موسی ع است.

فردا دوشنبه گاز مشترکان 5 منطقه شهر طبس 8 ساعت قطع می‌شود+ 3 خبر

حمایت از 153 یتیم و خانواده نیازمند در همایش شیرخوارگان حسینی

شهروندان خراسان جنوبی در همایش شیرخوارگان حسینی حمایت از 153 یتیم و خانواده نیازمند را برعهده گرفتند.

حسینی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان جنوبی امروز اعلام کرد: حمایت کنندگان در 20 پایگاه حامی یابی کمیته امداد جذب شده اند. علاوه بر آن خانواده ها در همایش شیرخوارگان حسینی 60 میلیون ریال نقدی به نیازمندان خراسان جنوبی کمک کرده اند.

به گزارش تابناک، در حال حاضر 23 هزار و 631 حامی در خراسان جنوبی از 13 هزار و 957 یتیم و خانواده نیازمند حمایت و به آنها کمک مالی و کالایی می کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار