نماینده عالی دولت در لارستان اضافه کرد: مسئولین قدردان ولی نعمتان خویش باشند و برای رفع موانع و مشکلات و فراهم کردن رفاه و پیشرفت و توسعه شهرستان بزرگ لارستان تلاش جهادی و شبانه روزی کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ 21 November 2023

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، جلسه شورای اداری لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان و با حضور معاونین فرماندار، اکبری نژاد فرماندار جویم، بخشداران، شهرداران و کلیه اعضا شورای اداری شهرستان در محل سالن اجتماعات شهید سیروس نوبخت شهر لار برگزار شد.

در این جلسه فرماندار فرمانداری ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: نبرد طوفان الاقصی نشان داد دستگاه‌های جاسوسی ، امنیتی اسرائیل با یک حفره بزرگ امنیتی مواجه شده‌اند که بعید است ترمیم شود.

داریوش دهقان با بیان اینکه غزه خط اول دفاع از جهان اسلام است، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع بخشیده است.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی بزرگترین ضربه در طول تاریخ به هیمنه پوشالی اسرائیل بود، به طوری که اگر حمایت های غرب به ویژه آمریکا نمی بود، اسرائیل به طور کامل نابود می شد.

فرماندار فرمانداری ویژه لارستان برهم خوردن معادلات و شکست پروژه آمریکا و صهیونیسم در خاورمیانه را یکی دیگر از آثار و پیامدهای عملیات طوفان الاقصی خواند و با تاکید بر اینکه مقاومت به پایداری خود ادامه و روز به روز از غزه تا کرانه باختری و حتی جنوب لبنان ضربات جبران ناپذیری به اسراییل وارد می کند، یادآور شد: رژیم صهیونیستی هرگز نمی تواند در چند جبهه بجنگد و با وجود جنایات وحشیانه اش، شکست خورده است.

وی بیداری ملت های جهان را از مهمترین دستاوردهای حوادث اخیر غزه دانست و گفت: خوشبختانه در سراسر جهان مردم بیدار شده و چهره پلید و جنایتکار صهیونیسم برای جهان آشکار شده است.

دهقان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه نعمت ولی فقیه در جامعه که نقش امامت و انسجام جامعه را دارد، در تمام مراحل بحران به فریاد کشور رسیده است، افزود: مردم با بصیرت و بینش بالای سیاسی خود نشان داده اند، برترین ملت دنیا هستند که در وفاداری همتا ندارند.

نماینده عالی دولت در لارستان اضافه کرد: مسئولین قدردان ولی نعمتان خویش باشند و برای رفع موانع و مشکلات و فراهم کردن رفاه و پیشرفت و توسعه شهرستان بزرگ لارستان تلاش جهادی و شبانه روزی کنند.

در ادامه محمد معتمدیان معاون اداره کل و رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان هم بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مطالبی را بیان کرد.

همچنین دکتر جباریان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری فارس نیز آموزش های لازم را ارائه کرد.

در ادامه از سوی اداره کل پدافند غیر عامل استانداری فارس از فرمانداران شهرستان های لارستان و جویم تجلیل شد.

همچنین لوح سپاس به کارمندان نمونه فرمانداری ویژه لارستان مسعود سمیعی نژاد، مریم کریمی و امیری از بخشداری بیرم و مدیران ادارات برگزیده در مسابقات کتاب اهدا شد.

در پایان مهدی شریف زاده بعنوان دستیار فرماندار در امر مردمی سازی و محمدحسن صداقت بعنوان سرپرست پایگاه تاریخی شهر لار معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار