امام جمعه بروجرد گفت: اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل و فصل کنیم باید بسیجی کار کنیم، رئیس جمهور نیز با فرهنگ بسیجی شبانه‌روز تلاش می کند امیدواریم مدیران نیز از رئیس جمهور الگو گرفته و شبانه روز کار کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 20 November 2023

به گزارش تابناک لرستان،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امروز در دیدار بسیجیان شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج یک گروه مجاهد و بی پروا در برابر خطرات است، بسیج از نظر اعتقادی بسیار متمایز از دیگران هستند.

وی اظهار داشت: امام (ره) و رهبری خودشان را بسیجی می‌دانند بسیاری از علما و بزرگان خود را بسیجی می‌دانند آنان اعتقاد عمیق به مبدا و معاد دارند.

امام جمعه بروجرد گفت: بسیجی از چیزی جز خدا نمی‌ترسد و با تواضع با دیگران برخورد می‌کند و خدا را ناظر بر رفتار و کردار خود می‌داند.

حسینی افزود: بسیج با اعتقاد راسخ به خدا با دشمنان روبرو می‌شود، بسیج اهل بصیرت، و دشمن شناس و دوست شناس است.

وی اظهار داشت: بسیجی متخلق به اخلاق اسلامی است، سرداران و بزرگان جبهه و جنگ مانند شهید سلیمانی و دیگر فرمانده‌هان جنگ دارای اخلاق و ایمان و شجاعت بودند.

وی بیان کرد: مدیران بسیجی با کار جهادی و شبانه‌روزی کار می‌کنند، بسیجیان در دوران دفاع مقدس با تفکر و فرهنگ بسیجی سرنوشت جنگ را عوض کردند.

امام جمعه بروجرد گفت: اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل و فصل کنیم باید بسیجی کار کنیم، رئیس جمهور نیز با فرهنگ بسیجی شبانه‌روز تلاش می‌کند امیدواریم مدیران نیز از رئیس جمهور الگو گرفته و شبانه روز کار کنند.

حسینی افزود: فرهنگ بسیج باید در کشور گسترش پیدا کند، باید جوانان و نوجوانان با فرهنگ بسیج آشنا شوند.

وی اظهار داشت: امروز فرصت حکومت اسلامی در کشور ما حاکم است و ولایت فقیه اداره امور را در دست دارد، باید تلاش کنیم تا از این فرصت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد در ادامه نیز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عملکرد یکساله بسیج شهرستان بروجرد را اعلام کرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار