کد خبر: ۱۱۳۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 16 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار کامل انتظامی مازندران در 25 آبان ماه به این شرح است: 

------------------------------------

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران 

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 آبان ماه 1402 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 آبان ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 27 آبان ماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور "کرج- چالوس"، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور مذکور از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 26 آبان ماه از آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 آبان ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 22 روز جمعه 26 آبان ماه در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک طرفه انجام می شود .

سرهنگ جهان تاب همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های پیش بینی شده منوط به افزایش حجم ترددها بوده و در صورت عادی بودن ترافیک با هماهنگی محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود .

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

------------------------------------

انسداد مقطعی محور "کندوان " 

سرهنگ جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از انسداد مقطعی محور کندوان حد فاصل "سیاه بیشه تا پل زنگوله" خبر داد . 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ"یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور عملیات توری سنگ، تثبیت دیواره های ریزشی، لق گیری در محور"چالوس -کرج"محدودیت تردد در این محور اعمال خواهد شد .

وی افزود: این محدودیت حد فاصل"سیاه بیشه تا پل زنگوله" بوده و از ساعت 6 صبح تا 16 عصر ادامه خواهد شد .

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه محدودیت تردد در محور کندوان از روز یکشنبه 28 آبان ماه تا پایان روز 24 آذرماه انجام خواهد شد، افزود: این محدودیت همه روزه از روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه اعمال می شود.

سرهنگ جهان تاب در پایان به رانندگان وسایل نقلیه ای کمه قصد تردد در این محور را دارند، خواست : در زمان اعمال محدودیت از محور های جایگزین "هراز و سواد کوه" استفاده کنند.

------------------------------------

بازداشت سارق به عنف خودروهای اینترنتی در "ساری " 

سردار حسینی، جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق به عنف خودروهای اینترنتی در عملیات غافلگیرانه پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار"سید موسی حسینی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 استان ، مبنی بر سرقت به عنف از راننده خودروی اینترنتی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از رانندگان این خودروها که از سوی سارق با سلاح سرد مصدوم شده و خودروی آنان به سرقت رفته، مشخص شد،متهم پس از درخواست و کرایه خودروهای اینترنتی، آن ها را به آدرس و مناطق خلوت و کور هدایت و در فرصت مناسب با استفاده از سلاح سرد (چاقو) اقدام به زورگیری و سرقت خودرو می کرد. 

مهدوی روابط عمومی خبرگزاری کشور خ زارعی نکا:
جانشین انتظامی استان مازندران، ادامه داد: با توجه به بازتاب منفی وقوع این سرقت ها در افکار عمومی، تیم ویژه پلیس آگاهی استان با همکاری پایگاه پلیس آگاهی شهرستان ساری پس از چند روز کار اطلاعاتی و تخصصی موفق شدند، متهم به سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

سردار حسینی، خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس با توجه به شواهد و قرائن موجود به 2 فقره سرقت به عنف از خودروهای اینترنتی اقرار کرد .

وی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد .

جانشین انتظامی استان مازندران به رانندگان وسایل نقلیه مسافربری عمومی و اینترنتی هشدار داد: در هنگام خدمات رسانی از انتقال مسافران مشکوک به خارج از مسیرهای اصلی و اماکن متروکه و همچنین از پذیرفتن هر نوع خوراکی و نوشیدنی از مسافران ناشناس امتناع کنید، چرا که ممکن است، قصد مسموم کردن شما را داشته باشند و در صورت مواجه با سارقان زورگیر مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهید.

------------------------------------

شناسایی و دستگیری کلاهبردار رسیدساز جعلی در بابلسر 

سرهنگ افضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری عاملان کلاهبرداری اینترنتی که از طریق ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "سیدجعفر افضلی" در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده قضائی با موضوع کلاهبرداری اینترنتی از تعدادی از شهروندان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های انجام شده، مشخص شد، متهمان با خرید کالا از شهروندان و ارائه رسید پرداخت وجه با استفاده از نرم افزارهای رسیدساز جعلی از برخی از شهروندان در شهرستان بابلسر و فریدونکنار بالغ بر یک میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای پیشگیری از وقوع جرایم مشابه، موضوع جهت شناسایی و دستگیری متهمان بصورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و با اقدامات صورت گرفته متهمان در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ افضلی، خاطرنشان کرد: این متهمان که غیربومی استان بودند در تحقیقات بعمل آمده به 8 فقره کلاهبرداری به این روش اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس بابلسر به شهروندان توصیه کرد که باید توجه داشته باشند که در معاملات و داد و ستدها صرفاً به رسید ارائه شده توسط خریدار اعتماد نکرده و با فعال‌ سازی سامانه پیامکی حساب بانکی خود و بررسی حساب بانکی از واریز وجه اطمینان حاصل کنند.

------------------------------------

فلزیاب های میلیاردی قاچاق در مازندران 

سرهنگ محمدپور، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از كشف 6 دستگاه فلزیاب قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشريح جزئیات اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به نگهداری چندین دستگاه فلزیاب نموده و مکان های تاریخی را شناسایی و قصد حفاری دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان این پلیس با همکاری کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان با تحقیقات انجام شده موفق شدند محل نگهداری این فلزیاب ها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام که در بازرسی از محل های از قبل شناسایی شده، 6 دستگاه فلزیاب را که به هدف رسیدن به اقلام ممنوعه و آثار تاریخی داشتند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنتیت اقتصادی استان مازندران با بيان اينكه ارزش اموال مكشوفه برابر نظر كارشناسان، 4میلیارد ريال برآورد شد، اظهار داشت: دو متهم در این خصوص دستگیر که پس از تشکیل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند و اموال مکشوفه تحویل سازمان میراث فرهنگی استان شد.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اينکه برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------

دستگيري مجلوب متواری با محکومیت مالی میلیاردی در سوادکوه 

سرهنگ عبدی جانشین انتظامي شهرستان "سوادکوه" از دستگيري مجلوب متواری و تحت تعقيب مرجع قضائی با محکومیت مالی بیش از 6 میلیارد و پانصد میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.  

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار