فرماندار بروجرد گفت: گفت: در نمایشگاه کتاب با موضوع غزه و صهیونیسم، کتاب‌هایی برای جواب دادن به سوالات شبهه‌انگیز در مورد غزه و فلسطین و جنایات صهیونیسم در اختیار مردم قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۷۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 12 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، مسلم مرادی ظهر امروز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بروجرد که به مناسبت هفته کتاب در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد افزود: سکوت جامعه جهانی در قبال کشتار کودکان و زنان در غزه محکوم است، باید کتاب‌هایی با موضوع شناخت چهره پلید صهیونیسم به مردم معرفی شود.

وی اظهار داشت: در نمایشگاه کتاب با موضوع غزه و صهیونیسم، کتاب‌هایی برای جواب دادن به سوالات شبهه‌انگیز در مورد غزه و فلسطین و جنایات صهیونیسم در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار بروجرد گفت: یک مرکز پژوهشی در انجمن کتابخانه‌های عمومی برای بررسی راهکار‌های موثر برای کتابخوان کردن مردم تشکیل شود.

مرادی افزود: ۱۹۰ هزار جلد کتاب در ۱۳ کتابخانه عمومی بروجرد وجود دارد، اما متاسفانه تعداد کتابخوان‌ها کم و کتاب‌ها خوانده نمی‌شوند.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان برای بالا بردن فرهنگ کتابخوانی استفاده کنیم، در مناسبت‌های مختلف کتاب‌های مناسب تهیه و در اختیار مردم قرار گیرد.

فرماندار بروجرد گفت: هدف انجمن کتابخانه‌ها باید کتاب خوان کردن مردم باشد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار