عملیات آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر سمیرم در دو قطعه زمین به مساحت ۲۰ هکتار در حال اجراست.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳ 07 November 2023

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم گفت: در این طرح، ساخت بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ واحد در شهرستان سمیرم پیش بینی شده است.

حسین منصورزاده افزود: بیش از چهار هزار و ۴۰۰ نفر برای بهره مندی از مزایای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ثبت نام کردند که بیش از هزار و ۳۰۰ نفر حائز شرایط (دارای چهار شرط) شناخته شدند.

وی گفت: تا کنون برای ۲۶۹ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده زمین تامین، تخصیص و واگذاری شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم افزود: در حال حاضر در مجموع در ۶ شهرِ شهرستان سمیرم ۲۸ هکتار زمین ویژه طرح نهضت ملی مسکن تامین شده و زمین مورد نیاز برای سایر متقاضیان در دست پیگیری است.
منصورزاده با اشاره به اینکه در شهر سمیرم در مرحله اول برای حدود ۸۲ متقاضی تامین زمین شده گفت: عملیات اجرای آماده‌سازی طرح نهضت ملی مسکن شهر سمیرم در زمینی به مساحت ۲.۴ هکتار با بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار آغاز شده است.

وی گفت: طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا نیز در مرحله اول در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار آغاز و اراضی به ۲۱۲ نفر از متقاضیان واجد شرایط بعد از پالایش تخصیص یافت که عملیات اجرایی آماده‌سازی آن شروع شده است.
شهرستان سمیرم در جنوب غربی استان اصفهان و در مجاورت ۳ استان چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد و استان فارس با مساحت پنج هزار و ۲۲۴ کیلومتر مربع واقع شده است.

این شهرستان دارای چهار بخش و ۶ شهر با جمعیت بیش از ۹۴ هزار نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار