رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان خراسان‌جنوبی گفت: امسال راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به صورت متفاوت از گذشته و با رویکرد تبیین چهره منفور استکبار و افول قدرت آمریکا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین همزمان با سراسر کشور در همه نقاط استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳ 25 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محسن مشرفی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان استان اظهارداشت: پیروزی جبهه مقاومت بعد از حدود ۸۰ سال تجاوز، غصب و کودک کشی و انواع ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی جای تبریک دارد و آنچه در فلسطین در حال رقم خوردن است جمع بین «اِحدَی الحُسنَیَین» است.

وی با بیان این که یعنی همانطور که در نگاه متعالی اسلام در نبرد با ظالمان غلبه بر دشمن و کشته شدن در این راه، هر دوی این‌ها نیکو و پسندیده شمرده شده است افزود: امروز در فلسطین هم پیروزی و هم شهادت مظلومانه کودکان هر دو در حال رقم خوردن است و همه اش برای جبهه مقاومت پیروزی است هم پیروزی‌های میدانی که الان در حال اتفاق افتادن است و هم شهادت مردم عزیز و مقاوم فلسطین در راه خدا و در راه اسلام و در راه آزادگی و مبارزه با طاغوتیان.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: اینکه یک ملت در محاصره با دست خالی و در اوج محرومیت و محاصره بتواند اینجور جبهه استکبار و صهیونیست تا بن دندان مسلح را مفتضح کند و خوی ددمنشانه و هیولا صفت آنان که با ابزار رسانه‌ای مخفی کرده بودند را آشکار کند پیروزی بزرگی است.

به گفته مشرفی بزرگی پیروزی از آن جهت است که از منافع این بیدارگری نه تنها مردم غزه بلکه همه بشریت سود می‌برند.

وی ادامه داد: از پیروزی‌های میدانی عملیات طوفان الاقصی در هم شکستن گنبد آهنین، بر ملا کردن حفره‌های امنیتی این بیت عنکبوت، ورود پیروزمندانه نیرو‌های حماس به سرزمین‌های اشغالی و خلع سلاح و اسیر کردن فرماندهان صهیونیست، فراری دادن صهیونیست‌های غاصب به کشور‌های مبدأ، سرازیر کردن به پناهگاه‌ها و کوچاندن آن‌ها به چادر‌ها و ناچار کردن رژیم موقت صهیونیستی به برپا کردن اردوگاه برای آوارگان اسرائیلی است که برای اولین بار به وقوع پیوسته است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اضافه کرد: حرکت عظیمی که به واسطه پیروزی مردم عزیز غزه آغاز شده، جهانی شده و با حمایت آشکار سران ۶کشور اروپایی از این رژیم منحوس همه ملت‌های دنیا فهمیده اند که ام الفساد قرن آمریکاست به نوعی که منجر به انزجار بیشتر ملت‌های مختلف از حاکمان فعلی استکبار و هم پیمانان غربی آنان شده و حتی برخی از کارگزاران آن‌ها نیز استعفا داده اند و اینگونه اقدامات وحشیانه را محکوم می‌کنند.

مشرفی تصریح کرد: این پیروزی نتیجه ایستادگی بیش از چهار دهه ملت انقلابی ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکا و مرهون انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و هدایتگری امامین انقلاب و رهاورد جایگاه منیع ولایت فقیه است.

این مقام مسوول ادامه داد: در شرایط امروز فضا برای تبیین حداکثری چهره منفور استکبار و افول قدرت پوشالین آن‌ها مهیا بوده و برد دوربین‌های گوشی بیشتر از برد موشک‌های دشمن است و این تاثیر رسانه است که موجب بیداری جهانیان شده است.

همچنین باید خیلی از ابتکارات به صورت بین المللی پیش بینی و اجرا شود و این کار با همت مسوولان انقلابی و ابتکار و خلاقیت دانشجویان و دانش آموزان شجاع و بصیر ما شدنی است.

رئیس ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان خراسان جنوبی در پایان گفت: امسال راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان به صورت متفاوت از گذشته و با رویکرد تبیین چهره منفور استکبار و افول قدرت آمریکا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین همزمان با سراسر کشور در همه نقاط استان برگزار می‌شود.

مشرفی افزود: این راهپیمایی در شهر بیرجند روز شنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح از میدان ابوذر به سمت میدان قدس با حضور اقشار مختلف مردم شریف به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار خواهد شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار