ماموران انتظامی شهرستان‌های بیرجند و سربیشه از قاچاقچیان 2 هزار و 940 لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 22 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی؛ در بسته خبری امروز پلیس خراسان‌جنوبی اخباری با عناوین دستگیری سارق منزل در قاین، کشف هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت در سربیشه، توقیف سوخت خارج از شبکه در بیرجند و کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در طبس را مرور می‌کنیم.

دستگیری سارق منزل در قاین

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات اظهارداشت: با وقوع یک فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان، پیگیری موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱طالقانی شهرستان قاین با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی یک سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیسی به یک فقره سرقت از منزل در شهرستان قاین اعتراف کرد و سارق دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در سربیشه

سرهنگ محمود رضا صالحی، فرمانده انتظامی سربیشه هم گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه افزود: مأموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف سوخت خارج از شبکه در بیرجند

سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی هم گفت: ماموران پاسگاه حاجی آباد و مرک این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو‌ها، هزار و ۸۴۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف انواع لوازم خانگی قاچاق در طبس

سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی طبس نیز اظهارداشت: مأموران پاسگاه ده محمد این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری زانتیا که از بندرگناوه به سمت مشهددرحرکت بوده مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، انواع لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار