استاندار خوزستان با بیان اینکه مدیران در مبارزه با مواد مخدر قاطعانه برخورد کنند، گفت: حضور معتادان متجاهر در شهر جلوه بصری مناسبی ندارد لذا جمع آوری معتادین بی سرپناه با جدیت انجام شود.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 22 October 2023

علی اکبر حسینی محراب یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به تمرکز برای انهدام باندهای توزیع مواد مخدر و برخورد قاطعانه با خرده فروشان اظهار کرد: معتادانی که مورد درمان قرارگرفته و سلامتیشان را باز می یابند پس از حرفه آموزی وارد بازار کار شوند تا بار دیگر به دام اعتیاد نیوفتند.

وی با بیان اینکه کانون های پخش و سرشبکه های توزیع مواد مخدر نابود شوند، ادامه داد: نیروی انتظامی باید با تمام توان با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر برخورد قاطع داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه عامل اصلی جنگ در کشورها همیشه مواد مخدر است، افزود: همه مدیران باید در میدان مبارزه با مواد مخدر حاضر باشند، زیرا اگر مسئله مواد مخدر شیوع پیدا کند نوجوانان و جوانان را در دام خود می‌اندازد.

حسینی محراب با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان ورزشکار و نخبه پرطرفدار در استان جهت الگوسازی برای جوانان، تصریح کرد: تقاضا می شود، همانگونه که خیران عزیز در مدرسه سازی، سلامت و امنیت یاریگر بودند به حوزه مبارزه با مواد مخدر ورود کنند.

وی با اشاره به اینکه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با جان و دل وارد میدان نبرد با مواد مخدر شود، گفت: هر چه در توان داریم برای مبارزه با این بلای خانمان‌ انجام خواهیم داد.

حسینی محراب خاطرنشان کرد: جشنواره هایی که به مقوله مبارزه با مواد مخدر می‌پردازند کمتر به چشم می خورد لذا هنرمندان و هنردوستان استان باید به این مقوله توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: گلوگاه ها مقابله با مواد مخدر باید تقویت شود.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار