همزمان با برگزاری مسابقات اهداف پروازی که با رقابت 60 تیرانداز همراه بود، کلنگ احداث مجموعه ورزشی مارال ستاره در اتوبان قم – کاشان به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳ 21 October 2023

به گزارش تابناک قم، نخستین دوره مسابقات اهداف پروازی (تراپ) یادواره سردار شهید عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر ۲۷ محمد رسول الله به مناسبت هفته تربیت بدنی از سوی هیات تیراندازی قم، اداره کل تربیت بدنی قم و مجتمع مارال ستاره برگزار شد.

مهندس کریمی مدیر مجموعه زنجیره ای مارال ستاره در این مراسم که با حضور سانی خانی مدیرکل تربیت بدنی استان قم، چاوشی رییس کمیته اهداف پروازی فدراسیون تیراندازی، غیاثی نایب رئیس بانوان فدراسیون تیراندازی و جمعی دیگر از مسؤولان برگزار شد طی سخنانی گفت: طراحی و ایجاد فضاهای فرهنگی و ورزشی از راه های تعالی بخشیدن به جامعه است و مجموعه مارال ستاره در تلاش است که به این مهم جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه مارال ستاره با توجه به زیرساخت های موجود ۹۵ هزار متر مربع با زیربنای ۷۲۰۰ متر مربع به ایجاد مجموعه ورزشی اختصاص یافته است، بیان کرد: در این مجموعه ورزشی، ورزش هایی نظیر پینت بال، کارتینگ، سالن چند منظوره، سالن تیراندازی و ... با صرف اعتباری بالع بر 30 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر مجموعه زنجیره ای مارال ستاره با اشاره به اینکه در صورت کسب مجوزهای لازم آماده راه اندازی باشگاه اهداف پروازی نیز هستیم، خاطرنشان کرد: در این مجموعه قابلیت ایجاد سایت المپیکی تیراندازی اهداف پروازی وجود دارد.

در ادامه این مراسم جواد متقیان رئیس هیات تیراندازی قم با اشاره به اینکه اگر سایت اهداف پروازی در قم شکل بگیرد ورزشکاران خوبی در این رشته به کشور و عرصه بین الملل معرفی خواهند شد، گفت: امیدواریم این مجموعه حفظ شده و در صورت صدور مجوزهای لازم دوره های آموزشی در این مجموعه برگزار شود

در ادامه این مراسم از محمد میرشکاری، جلال رمضان پور و رضا میرشکاری تیراندازان قمی حاضر در مسابقات اهداف پروازی تقدیر شد.

همچنین در پایان رقابت 60 تیرانداز رضا مصطفی پور از مازندران رتبه نخست، ناصر اکبری از اصفهان رتبه دوم، امیر چاوشی از تهران رتبه سوم، ولی الله محمدپور از مازندران رتبه چهارم و بهزاد خادمی از لرستان رتبه پنجم را کسب کردند.
در پایان این مراسم کلنگ احداث مجموعه ورزشی مارال ستاره توسط مادرشهیدسردارحاج عباس کریمی قهرودی فرمانده لشکر۲۷محمد رسول آلله دردوران ۸سال دفاع مقدس به زمین زده شد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار