امام جمعه بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی ماهیت پلید خود را با قتل عام مردم مظلوم فلسطین و غزه به جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 20 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی از حدود ۷۰ سال پیش مردم مظلوم فلسطین را قتل عام می‌کرد، این خوی وحشی گری در وجود صهیونیست‌ها وجود داشته است.

وی با اشاره به شکست بزرگ اطلاعاتی و نظامی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: رزمندگان فلسطین نشان دادند که اسرائیل غاصب و کودک کش است و به جهانیان این موضوع را ثابت کردند.

امام جمعه بروجرد گفت: رژیم صهیونیستی با بمباران مناطق مسکونی و بیمارستانی ضعف و زبونی خود را نشان داد.

حسینی افزود: سفر رئیس جمهور آمریکا و انگلیس به اسرائیل نشانه ضعف آنان است و می‌خواهند به آنان روحیه بدهند.

وی اظهار داشت: پیروزی از آن رزمندگان و مردم مظلوم فلسطین است و به زودی شاهد آن خواهیم بود.

خطیب جمعه بروجرد در بخش دیگری با اشاره به شهادت حاج آقا مصطفی خمینی گفت: حاج آقا مصطفی شخصیتی مبارز بود که امام (ره) فرمود: مصطفی امید آینده انقلاب است.

حسینی افزود: شهادت حاج آقا مصطفی باعث پیروزی انقلاب و شکست طاغوت شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به افشاگری امام (ره) علیه قانون کاپیتولاسیون گفت: ایران حق محاکمه مستشاران آمریکایی را نداشت و ایران مستمره کافران بود، آنان در کشور ما حق توحش دریافت می‌کردند، در دوران طاغوت ملت ایران اینگونه زندگی می‌کردند، برخی قصد تطهیر رژیم پهلوی را دارند.

حسینی با اشاره به دستگیری سریع قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش افزود: نیروی انتظامی قاتلین داریوش مهرجویی و همسرش را سریع شناسایی و دستگیر کرد و اجازه نداد دشمنان از این موضوع سو استفاده کنند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به آغاز ثبت نام نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که قصد ثبت نام دارند اگر این سه شرط را دارید ثبت نام کنید، به ارزش‌های اسلامی و انقلاب اعتقاد دارید و به توانایی خود اعتماد دارید و احتمال رای آوردن دارید ثبت نام کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار