امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: همانطور که در قرآن کریم هم اشاره شده‌است یهودیان و رژیم غاصب صهیونیست بدترین دشمنان اسلام و مسلمانان هستند.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 18 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، آخوند عبدالباسط نوریزاد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن محکوم کردن رژیم غاصب صهیونیست اظهارکرد: حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست که یک هولوکاست واقعی در جهان بود، قلب همه مسلمانان جهان را به درد آورد و قساوت قلب رژیم غاصب را به همگان ثابت کرد.

وی با اشاره به شهادت هزاران نفر از کودکان و زنان بیگناه فلسطین تصریح کرد: چنین فاجعه و کشتار دسته‌جمعی در تاریخ جهان کمیاب و نادر است و این نشان‌دهنده خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی همه کشور‌های اسلامی باید با اتحاد و همدلی کنار هم جمع شده و خواستار مجازات رژیم غاصب صهیونیست از مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حمایت از حقوق بشر باشند.

وی بیان کرد: مردم خوب اهل سنت گلستان ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع و اعلام حمایت از مردم فلسطین، آمادگی خود را برای دفاع از این مردم مظلوم اعلام می‌کند و هرزمان که رهبر معظم انقلاب دستور جهاد در غزه را دهد، لباس رزم پوشیده و در کنار جبهه مقاومت برای مبارزه حاضر خواهد شد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار