استاندار خراسان‌جنوبی در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مطالبه استان از وزارت اتمام طرح‌های نیمه تمام از جمله هتل کویر بیرجند است.
کد خبر: ۱۱۳۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 18 October 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: از توسعه سرمایه گذاری‌های شستا در استان استقبال می‌کنیم.

وی در ادامه به تشریح ظرفیت‌های استان پرداخت که می‌تواند با ورود و سرمایه گذاری شستا، ارزش افزوده ایجاد کرده و به سودآوری برای خراسان جنوبی بینجامد.

وی، ضمن تقدیر از اقدامات شستا در خراسان جنوبی، تصریح کرد: استان آمادگی همراهی با سرمایه گذاری‌های بیشتر شستا را دارد.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار، ضمن طرح موضوعات مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان، رفع برخی مشکلات را به عنوان مطالبه مردمی درخواست کرد.

قناعت با اشاره به گذشت دو دهه از اجرای پروژه هتل کویر از آن به عنوان طرحی نیمه تمام یاد کرد و گفت: اقدام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص سرعت بخشیدن به روند تعیین تکلیف پروژه هتل کویر، مورد انتظار ماست.

وی این مطالبه را در مورد اتمام دیگر پروژه‌های نیمه تمام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان هم مطرح کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به جامعه آماری افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی در خراسان جنوبی، متذکر شد: دریافت خدمات درمانی مناسب و بی دغدغه از مطالبات به حق این افراد است.

قناعت از مشکلات اصلی‌ترین مرکز درمانی تحت مدیریت تأمین اجتماعی در استان گفت و خاطرنشان کرد: لازم است درخصوص تغییر ساختار بیمارستان میلاد بیرجند از هیئت مدیره‌ای به ملکی اقدام نهایی صورت گیرد.

وی در ادامه به پیگیری مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور به استان در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت و بر تعیین تکلیف مصوبات معطل مانده و نیمه تمام تأکید کرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار