تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 13 October 2023

به گزارش تابناک لرستان، تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه زیر را صادر کرد؛

"ذلِکَ بِأَنَّ الَّذینَ کَفَرُوا اتَّبَعُوا الْباطِلَ وَ أَنَّ الَّذینَ آمَنُوا اتَّبَعُوا الْحَقَّ مِنْ رَبِّهِمْ. " (محمد/٣)

دلیل شکست آن‌ها این است که کافران از باطل پیروى می‌کنند و مؤمنان از حق پیروی می‌کنند.

«ما یقین داریم با ادامه مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود و بیت‌المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد؛ ان‌شاءالله» (امام خامنه‌ای مدظله العالی)

امروز بفضل الهی، بارقه‌های پیروزی روشن‌تر از هر روز است و رجز‌های شهادت طلبان، رساتر از فرافکنی رسانه‌هایِ صهیون‌زده شرق و غرب شنیده می‌شود. عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع و استحکامات رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بار دیگر هیبت دروغین و قدرت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و موجب بهت و حیرت جهانیان و ترس و وحشت اردوگاه استکبار شد. این عملیات، کلام الهی «إِنَّ أَوْهَنَ الْبُیُوتِ لَبَیْتُ الْعَنْکَبُوتِ» که در سال‌های اخیر مبنای اعتقادی گروه‌های اسلامی فلسطین بود را به یک باور یقینی تبدیل و سخن تاریخی، ماندگار و پیش بینی حکیمانه، ولی امر مسلمین را که «رژیم سفاک اسرائیل یک بازنده است» را خیلی زود در منظر جهانیان عیان ساخت و دنیا فهمید که ملت فلسطین که داغ سال‌ها ظلم و ستم وحشیگری‌های رژیم سفاک و کودک‌کش را در سینه دارد امروز عَلَم انتقام برافراشته و با اتکاء به جوانان غیور و برومند فلسطینی و با آموخته‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی و توصیه‌های حکیمانه، ولی امر مسلمین کسب کرده است، تبدیل به یک نیروی ایمانی توانمند شده و قادر به اجرای پیچیده‌ترین عملیات‌های ترکیبی در کانون‌های قدرت صهیونیستی است و با اقتدار کامل و صلابت و سلحشوری، سخت‌ترین شکست تاریخی را بر دشمن صهیونیستی تحمیل می‌کند.

اما از آنجا که دشمن صهیونیستی با کمک حاکمان خونریز آمریکا، این جنایتکارترین‌های تاریخ بشریت، مردم بی پناه و محاصره شده و ستم دیدهٔ غزه را به خاک و خون کشیده است، لذا بر همهٔ مسلمانان و آزادگان و وجدان‌های بیدار لازم است که نسبت به جنایات بی‌تفاوت نباشند و به یاری مردم عزه بشتابند.

ما دانشگاهیان انقلابی لرستان، ضمن ادای احترام به روان پاک شهدای مقاومت در غزّه و فلسطین اشغالی، لبنان، یمن و سرتاسر عالَم، با شکرگزاریِ پیروزی‌های بدست آمده جبهه­‌ی مقاومت در روز‌های اخیر و محکوم کردن حمایت‌های آشکار تسلیحاتی و مالی دولت متجاوز و غارتگر آمریکا از حیوانات درنده خوی رژیم اشغالگر قدس، اعلام می­‌داریم در راه دفاع از کیان مسلمین و مبارزه با دشمنان انسانیت از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در پایان از مردم آگاه و آزاده لرستان می‌خواهیم تا با حضور در راهپیماییِ حمایت از مردم مظلوم غزه، بار دیگر با خشم و غضب فریاد برآورند: مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس

والعاقبه لاهل التقوی والیقین

تشکل‌های اسلامی دانشجویی و فارغ‌التحصیلان (دانشگاهیان انقلابی) لرستان

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار