مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به برخورد با شرکت‌های حمل و نقل صادرکننده بارنامه صوری گفت: میزان بارنامه‌های صوری در سال گذشته بالای پنج درصد بود که با افزایش نظارت‌ها، به کمتر از ۲ درصد رسیده است.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱ 12 October 2023

مهرداد حمداللهی افزود: اقدامات متعددی که از سال گذشته برای ساماندهی و افزایش نظارت بر حوزه حمل و نقل کالا آغاز شده بود در ماه های اخیر به ثمر نشست.

وی که در نشست تخصصی حمل ونقل کالا در استان اصفهان سخن می‌گفت با تاکید بر برخورد جدی با متخلفان صدور بارنامه های صوری اضافه کرد: با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده و همکاری استان‌ها روند کشف بارنامه‌های صوری به صورت قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بنابر اعلام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی روزانه ۵۵ میلیون لیتر سوخت در بخش حمل‌ونقل مصرف می شود که از این میزان ۳۶ میلیون لیتر مربوط به بخش برون شهری است.

حمداللهی یکی از مشکلات جدی استان اصفهان در حوزه کالا را آمار بالای ناوگان فرسوده دانست و خاطرنشان کرد: پیگیری مستمری برای نوسازی ناوگان در حال انجام است که امیدواریم به کاهش سرعت فرسودگی ناوگان کمک کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار