نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می افتد؛ لذا تقویت و حمایت از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقاء امنیت و آرامش است.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲ 07 October 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی قریشی"  در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، گفت: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می‌افتد؛ لذا تقویت و حمایت  از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقاء امنیت و آرامش است.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) نیرو‌های انتظامی را دژ مستحکمی برای حفاظت از مردم در قبال هر گونه تهدیدات عنوان کرد و اظهار داشت: باید صمیمانه از تلاش‌های مجموعه انتظامی استان تشکر کرد؛ نظم و امنیت به برکت حضور مقتدرانه این نیروی عظیم و ارزشمند هست که همواره با تدبیر و اقتدار، وظایف خود را انجام می‌دهند.

حجت الاسلام و المسلمین "سید مهدی قریشی"  بیان داشت: مسیر نیرو‌های مسلح در کسب رضایت الهی بسیار سهل و مقدس است و قطعا می‌تواند سرمایه بزرگ معنوی در دنیا و آخرت باشد و خداوند را به خاطر نعمت بزرگ امنیت و پلیس ولایتمدار شاکریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  در پایان با اشاره به اینکه امروز  دل مردم به حضور پلیس گرم است و آحاد جامعه کارکنان انتظامی را  پناهگاه امن و قابل اعتماد می‌دانند و این یک موهبت الهی است؛ بیان داشت: اعتقاد به خدا، التزام به ولایت فقیه، تلاش برای ارائه خدمات بی منت به مردم از جمله ویژگی‌های پلیس جامعه اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار