معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اردوهای راهیان پیشرفت دانش‌آموزان استان اصفهان در سال تحصیلی جدید با بازدید دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی از ۱۰ مهر آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 03 October 2023

مهدی نم‌نبات اظهار داشت: پس از طرح موضوع اجرای اردوهای راهیان پیشرفت توسط ریاست محترم جمهور در سال گذشته، اجرای این طرح در دستورکار آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با دستور مدیرکل آموزش و پرورش استان مقرر شد تا به یاد ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز، بستر بازدید ۳۶ هزار دانش‌آموز از پیشرفت‌های مختلف کشور در زمینه‌های نظامی و صنعتی فراهم شود که به یاری خدا و همت همکاران فرهنگی در سراسر استان، در سال گذشته از این هدف فراتر رفتیم و بیش از ۴۱ هزار دانش‌آموز در این اردوها شرکت کردند.

نم‌نبات ابراز داشت: در سال تحصیلی جاری، اجرای این طرح را از نخستین روزها شروع کرده‌ایم که در همین راستا قبل از شروع مهر، مدارس غیردولتی و استعدادهای درخشان از مراکز دفاعی و هسته‌ای مستقر در شهرستان کاشان بازدید داشتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: بازدید دانش‌آموزان دبیرستان‌های دولتی از مجموعه بهیار صنعت اصفهان در ادامه همین فرایند برنامه‌ریزی شده است که اردوی نخستین گروه در روز ۱۰ مهرماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که در سال تحصیلی جاری، در مقایسه با سال گذشته، تعداد بیشتری از دانش‌آموزان بتوانند در این اردوها حضور یابند و با دستاوردهای مختلف ایران اسلامی آشنا شوند.

نم‌نبات خاطرنشان کرد: مراکز مختلف صنعتی، دفاعی و هسته‌ای استان از جمله مراکزی است که در این اردوها مورد بازدید دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت تا ضمن آشناسازی آینده‌سازان با پیشرفت‌های مختلف کشور، زمینه را برای تقویت روحیه خودباوری و هویت ملی آن‌ها فراهم کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار