مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه مطرح کرد؛
مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه گفت: ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بابت مطالبات به مراکز درمانی و جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان کشوری در کرمانشاه پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲ 24 September 2023

کاظم نجفی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مدیرعامل صندوق بازنشستگی و از آغاز سال جاری تاکنون مبلغ ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بابت مطالبات به مراکز درمانی و طرح جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان کشوری پرداخت شده که از این مبلغ تنها ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در چند روز اخیر پرداخت شده است.

وی افزود: با پرداخت این مبالغ عملا تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با شرکت کارگزار، طرح جبران هزینه خسارت درمان بازنشستگان تا این تاریخ پرداخت شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی کرمانشاه تصریح کرد: بازنشستگانی که در طرح اختیاری بیمه تکمیلی ثبت نام کرده‌اند، از ابتدای شهریور ماه هزینه‌های خسارت درمانشان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت وام‌های ضروری صندوق بیان کرد: با افزایش ١٠٠ درصدی تسهیلات قرض‌الحسنه از ۱۵۰ میلیون ریال در سال گذشته به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال در سال جاری تا کنون طی سه مرحله به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از بازنشستگان که واجد شرایط این وام بوده‌اند پرداخت شده است.

این مقام مسئول ابراز کرد: جلسات پرسش و پاسخ با هدف پاسخگویی چهره به چهره به سوالات بازنشستگان و موظفین مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات این افراد در سراسر کشور تدارک دیده شده که تداوم این جلسات نقش مهمی در همسویی خدمات صندوق با نیازهای جامعه هدف دارد.

وی عنوان کرد: بازنشستگان در این جلسه خواستار تحقق مهمترین مطالبات خود از جمله همسان سازی حقوق بازنشستگان با ۹۰ درصد حقوق شاغلین، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص بیمه‌ کارآمد، قانون ۱۲۵ مدیریت خدمات کشوری در خصوص افزایش حقوق برابر با نرخ تورم و پرداخت معوقات احکام همسان سازی سال ۹۹ شدند.

نجفی نیا ادامه داد: بازنشستگان همچنین از خدمات شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به علت عدم انعقاد قرارداد با مراکز درمانی خصوصی اعلام نارضایتی کردند و خواستار انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی کامل و جامع شدند تا کلیه خدمات درمانی بیمه شدگان را پوشش دهد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار