امام جمعه کاشان در جمع نمازگزاران این شهر در مصلی بقیه الاعظم کاشان تاکید کرد حجاب یک اصل و ارزش در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۱۱۲۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ 15 September 2023

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، هدف کنونی دشمن را در حوزه فرهنگی بویژه حجاب و تبعیض زن و مرد فریب ملت ایران دانست و گفت:، اما مردم هوشیار هستند و می‌دانند حجاب یک اصل و ارزش در جامعه اسلامی است و باعث کرامت زنان عفیف کشور می‌شود و نقشه دشمنان در ترویج هوس بازی و بی عفتی باز هم خنثی خواهد شد.
خطیب جمعه کاشان، با یادآوری مطرح کردن شعار حقوق زن در ماه‌های گذشته از سوی دشمنان افزود: برخی جوامع غربی و شرقی در طول تاریخ با سردادن شعار‌های دروغین دفاع از حقوق زن برای به دست آوردن منافع خود سوء استفاده کردند و جوانان لازم است به این موضوع توجه داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی افزود: ملت‌های مسلمان دنیا باید قدرت خود را تا می‌توانند افزایش دهند تا دشمنان جرات تاخت و تاز نداشته باشند و راهی جز مبارزه با استکبار و ابر قدرت‌ها نیست تا هیمنه پوشالی آنان بخصوص آمریکای جنایتکار متلاشی شود.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تسلیت رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و ثامن الحجج امام رضا (ع) گفت: پیامبر اسلام (ص) آیین اسلام را آوردند تا انسان‌ها زیر پرچم دین پیروز و سربلند باشند و انقلاب اسلامی که برگرفته از ادامه راه انبیا است در همین مسیر با دشمن شناسی، قوی شدن، بصیرت افزایی و درک توطئه‌های دشمنان پیش می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار